cz sk en

Pivo a český spotřebitel

1.10.2015 | FOCUS, Marketing & Social Research provedl v rámci pravidelného omnibusového šetření v červnu 2015 reprezentativní výzkum trhu týkající se konzumace piva v České republice.

Vzorek dotázaných je reprezentativní na populaci ČR z hlediska pohlaví, věku, vzdělání, velikosti sídla a kraje, kde dotázaní žijí. Vzorek byl pořízen kvótním výběrem na základě dat ČSÚ, 2011 a pozdějších aktualizací. Dotázáno bylo 1020 respondentů ve věku 18 a více let, z nich 772 alespoň někdy pije pivo nebo pivní nápoje. Interval spolehlivost: max. ± 3,53% na 95% hladině významnosti.

Čtvrtina respondentů uvádí, že vůbec nepije pivo ani radlery. Častěji se k pití piva a pivních nápojů hlásí kuřáci, muži a lidé nižšího věku.

 

Téměř polovina (48%) konzumentů udává, že vypije nejvýše dva půllitry týdně.  Více než dvě pětiny 44% mezi třemi a deseti půllitry, 8% pak více než deset půllitrů týdně.

Nízkou spotřebu piva mají zejména ženy (75% udává nejvýše 2 půllitry týdně), lidé se SŠ s maturitou nebo vysokoškolským vzděláním, nezaměstnaní, lidé v domácnosti a studenti. Naopak konzumenti, kteří vypijí více než 11 půllitrů týdně, jsou více zastoupeni mezi: pravidelnými kuřáky, muži, manuálně pracujícími, lidmi s příjmy, geograficky v Praze, regionech Severozápad a Severovýchod.

Celou výzkumnou zprávu zveřejníme později.

Máte-li zájem o více informací o našem omnnibusu klikněte zde.

Máte-li zájem o více informací o spotřebitelském chování konzumentů piva klikněte zde.

Aktuálně
Hledáme nového kolegu / kolegyni - koordinátor/ka sběru dat unikátního sociologického projektu

6.2.2019 | Do našeho projektového týmu hledáme aktivního a organizačně schopného člověka, kterého baví každodenní jednání s různými typy lidí a jejich řízení. Základním požadavkem je komunikativnost a časová flexibilita, která umožňuje trávit několik dnů v terénu mimo kancelář.

celý článek

Kvalita života cirkusových zvířat optikou populace ČR

5.2.2019 | Necelá pětina populace ČR starší 18 let se domnívá, že kvalita života zvířat v cirkusech je srovnatelná s životem ve volné přírodě (16 %). 81 % respondentů život zvířat v cirkuse za stejně hodnotný s pobýváním na svobodě nepokládá. Vyplývá to z výzkumu veřejného mínění, který agentura FOCUS realizovala v září 2018 pro neziskovou organizaci Svoboda zvířat. Výzkumu se zúčastnilo 1012 respondentů. Výzkumný vzorek byl pořízen metodou osobních (face to face) rozhovorů vyškolených tazatelů s respondenty a je reprezentativní na populaci ČR starší 18 let.

celý článek

Hledáme tazatele pro dlouhodobou spolupráci

9.1.2019 | U tazatelů očekáváme spolehlivost, poctivost a flexibilitu. Odměna dle délky a obtížnosti dotazníku 100 Kč - 500 Kč za jeden dotazník.

celý článek

NABÍDKA BRIGÁDY

11.9.2018 | Pro posílení týmu našeho CATI studia v Brně hledáme operátory pro telefonické dotazování. Naše CATI studio se zabývá výhradně realizací výzkumů trhu nebo veřejného mínění. Nenabízíme a neprodáváme respondentům žádné zboží nebo služby.

celý článek

© FOCUS Marketing & Social Research, 2015
vytvořilo Anything Studio