OMNIBUS
Omnibus je název pro výzkumné dotazování, při kterém si do dotazníku vloží otázky více zadavatelů, kteří se podělí o fixní náklady. Výzkum proto není tak drahý, jako kdybychom jej realizovali pouze pro vás. Platíte pouze za své otázky. Jako jedna z mála agentur realizujeme omnibusový výzkum výhradně prostřednictví osobního dotazování, tedy face-to-face.
Cílovou skupinou je primárně česká (eventuálně slovenská) dospělá populace, na kterou je průzkum reprezentativní. Je však možné určitou část populace navýšit – pokud chcete dotazovat živnostníky či mládež od 15 do 18 let, počty respondentů z těchto skupin pro vás navýšíme.
Aktuální nabídku omnibusových šetření CAPI, CATI a CASI zde.
ONLINE DOTAZOVÁNÍ
Alternativou klasických dotazovacích metod se v současné době stává online dotazování na panelu respondentů. V současné době spolupracujeme s největším poskytovatelem online panelu v České republice, který čítá přes 70 000 respondentů z nejrůznějších sociodemografických skupin.
Předností je vysoká rychlost a nízká cena. Z respondentů panelu je také možno vybrat specifickou cílovou skupinu a oslovit výzkumem jen ji – například aktivní řidiče, kteří se starají o údržbu vozu, konzumenty sycených nealkoholických nápojů, studenty středních škol apod. Naopak hůře dostupní jsou respondenti v důchodovém věku a s nižším socioekonomickým statusem, což souvisí s internetovou penetrací.
Produktový léták CAPI omnibus
14.3.2024 | Zdražování, vysoké ceny energií a vysoká míra inflace se promítly a dále promítají do spotřebitelského chování českých domácností. Meziročně se zhoršila aktuální situace domácností a výhled do budoucna stále není příznivý, je ovšem optimističtější než před rokem. Dílčí poklesy v plánovaném šetření či změně nákupního chování lze připisovat již realizovaným změnám v předchozím roce.
14.3.2024 | Zdražování, vysoké ceny energií a vysoká míra inflace se promítly a dále promítají do spotřebitelského chování českých domácností. Meziročně se zhoršila aktuální situace domácností a výhled do budoucna stále není příznivý, je ovšem optimističtější než před rokem. Dílčí poklesy v plánovaném šetření či změně nákupního chování lze připisovat již realizovaným změnám v předchozím roce.
18.12.2023 | Mají-li Češi a Češky srovnat své letošní Vánoce s loňskými, pak necelá polovina uvádí, že budou skromnější než loni (48 %), stejný podíl dotázaných uvádí, že jejich Vánoce budou stejně bohaté jako loni (48 %), jen 4 % domácností deklaruje, že jejich letošní Vánoce budou bohatší než loni. Stejně bohaté Vánoce jako loni častěji než celek deklarují lidé s vyšším profesním statusem, vysokoškoláci a lidé z domácností s vyššími příjmy. Naopak skromnější Vánoce než loni častěji uvádí lidé s nižším vzděláním, z domácností s nižšími příjmy a starobní důchodci.
10.4.2023 | Vláda České republiky hledá strategie, jak čelit vysokým deficitům posledních státních rozpočtů. Zvažuje několik úsporných opatření, včetně rušení pracovního volna v den některých státních svátků, aby se rozpočet vrátil do černých čísel.