cz sk en

Výzkumy RYCHLE a VÝHODNĚ

 

OMNIBUS

Omnibus je název pro výzkumné dotazování, při kterém si do dotazníku vloží otázky více zadavatelů, kteří se podělí o fixní náklady. Výzkum proto není tak drahý, jako kdybychom jej realizovali pouze pro vás. Platíte pouze za své otázky. Jako jedna z mála agentur realizujeme omnibusový výzkum výhradně prostřednictví osobního dotazování, tedy face-to-face.

Cílovou skupinou je primárně česká (eventuálně slovenská) dospělá populace, na kterou je průzkum reprezentativní. Je však možné určitou část populace navýšit – pokud chcete dotazovat živnostníky či mládež od 15 do 18 let, počty respondentů z těchto skupin pro vás navýšíme.

Aktuální nabídku omnibusových šetření CAPI, CATI a CASI zde

 

ONLINE DOTAZOVÁNÍ

Alternativou klasických dotazovacích metod se v současné době stává online dotazování na panelu respondentů. V současné době spolupracujeme s největším poskytovatelem online panelu v České republice, který čítá přes 70 000 respondentů z nejrůznějších sociodemografických skupin.

Předností je vysoká rychlost a nízká cena. Z respondentů panelu je také možno vybrat specifickou cílovou skupinu a oslovit výzkumem jen ji – například aktivní řidiče, kteří se starají o údržbu vozu, konzumenty sycených nealkoholických nápojů, studenty středních škol apod. Naopak hůře dostupní jsou respondenti v důchodovém věku a s nižším socioekonomickým statusem, což souvisí s internetovou penetrací.

 

Produktový léták CAPI omnibus

   

 

 

Aktuálně
Letošní Vánoce budou skromnější než loni, soudí necelá polovina české populace

18.12.2023 | Mají-li Češi a Češky srovnat své letošní Vánoce s loňskými, pak necelá polovina uvádí, že budou skromnější než loni (48 %), stejný podíl dotázaných uvádí, že jejich Vánoce budou stejně bohaté jako loni (48 %), jen 4 % domácností deklaruje, že jejich letošní Vánoce budou bohatší než loni. Stejně bohaté Vánoce jako loni častěji než celek deklarují lidé s vyšším profesním statusem, vysokoškoláci a lidé z domácností s vyššími příjmy. Naopak skromnější Vánoce než loni častěji uvádí lidé s nižším vzděláním, z domácností s nižšími příjmy a starobní důchodci.

celý článek

Více než dvě třetiny Čechů odmítají rušení státních svátků kvůli úspoře, ukázal průzkum

10.4.2023 | Vláda České republiky hledá strategie, jak čelit vysokým deficitům posledních státních rozpočtů. Zvažuje několik úsporných opatření, včetně rušení pracovního volna v den některých státních svátků, aby se rozpočet vrátil do černých čísel.

celý článek

Czech households in times of inflation

5.3.2023 | Price increase, high energy prices and high inflation rates have had and continue to have an impact on the consumer behaviour of Czech households. The current economic situation will negatively affect the consumer sentiment of many households in the coming months. This results from a representative sociological survey conducted by FOCUS, Marketing & Social Research at the end of 2022 on a sample of 1,129 respondents.

celý článek

Mediální gramotnost žáků základních a středních škol a jejich postoje k médiím

23.2.2023 | Důvěra středoškoláků v média celkově klesá, jsou přesvědčeni o manipulativnosti sociálních sítí a více vnímají ohrožení demokracie nepravdivými zprávami. Vyplývá to z dotazníkové šetření, realizovaného agenturou FOCUS pro organizaci Člověk v tísni. Šetření mapovalo v roce 2022 znalosti a dovednosti žáků týkající se médií, používání počítačů a chytrých telefonů, návyky v chování na internetu a postoje žáků a studentů k médiím. Výzkumu se zúčastnilo 1600 respondentů.

celý článek

© FOCUS Marketing & Social Research, 2015
vytvořilo Anything Studio