cz sk en

Výzkumy RYCHLE a VÝHODNĚ

 

OMNIBUS

Omnibus je název pro výzkumné dotazování, při kterém si do dotazníku vloží otázky více zadavatelů, kteří se podělí o fixní náklady. Výzkum proto není tak drahý, jako kdybychom jej realizovali pouze pro vás. Platíte pouze za své otázky. Jako jedna z mála agentur realizujeme omnibusový výzkum výhradně prostřednictví osobního dotazování, tedy face-to-face.

Cílovou skupinou je primárně česká (eventuálně slovenská) dospělá populace, na kterou je průzkum reprezentativní. Je však možné určitou část populace navýšit – pokud chcete dotazovat živnostníky či mládež od 15 do 18 let, počty respondentů z těchto skupin pro vás navýšíme.

Aktuální nabídku omnibusových šetření CAPI, CATI a CASI zde

 

ONLINE DOTAZOVÁNÍ

Alternativou klasických dotazovacích metod se v současné době stává online dotazování na panelu respondentů. V současné době spolupracujeme s největším poskytovatelem online panelu v České republice, který čítá přes 70 000 respondentů z nejrůznějších sociodemografických skupin.

Předností je vysoká rychlost a nízká cena. Z respondentů panelu je také možno vybrat specifickou cílovou skupinu a oslovit výzkumem jen ji – například aktivní řidiče, kteří se starají o údržbu vozu, konzumenty sycených nealkoholických nápojů, studenty středních škol apod. Naopak hůře dostupní jsou respondenti v důchodovém věku a s nižším socioekonomickým statusem, což souvisí s internetovou penetrací.

 

Produktový léták CAPI omnibus

   

 

 

Aktuálně
Andrej Babiš, coby prezident, bude rozdělovat společnost, myslí si dvě třetiny české veřejnosti.

4.12.2022 | Vyplývá to z výzkumu veřejného mínění, které agentura FOCUS realizovala ve dnech 27. 8. – 16. 9. 2022. Cílem tohoto výzkumu bylo zmapovat, jak veřejnost v ČR vnímá prezidentské kandidáty s největší šancí na zvolení. Výzkum byl realizován formou přímých standardizovaných rozhovorů vyškolených tazatelů s respondenty. Celkem bylo dotázáno 1046 respondentů. Výběrový soubor je reprezentativní na populaci ČR starší 18 let.

celý článek

Index veřejné služby radničních periodik, pilotní analýza

9.9.2022 | Radniční periodika se po listopadu 1989 výrazně proměnila, obsahově i technologicky. Stala se ale také předmětem sporů o to, jakou společenskou roli by měla na úrovni obce hrát, a především, jaké by měly mít redakce obecních periodik povinnosti a práva. V ČR neexistuje systematický monitoring editoriální kvality radničních periodik, respektive obecně respektovaná metodika jejich evaluace. Analýza realizovaná agenturou FOCUS takovou metodiku navrhuje v podobě vícesložkového Indexu veřejné služby radničních periodik (IVSRP).

celý článek

Hledáme tazatele pro dlouhodobou spolupráci

22.8.2022 | Máme pro vás možnost zajímavého přivýdělku v rámci dlouhodobé spolupráce na DPP či ŽL.

celý článek

Česká veřejnost nesouhlasí s ruskou invazí na Ukrajinu

3.5.2022 | Česká veřejnost ve velké většině (81 %) nesouhlasí s ruskou invazí na Ukrajinu. Tento krok naopak podporuje desetina české populace, 8 % neumělo nebo nechtělo na tuto otázku odpovědět.

celý článek

© FOCUS Marketing & Social Research, 2015
vytvořilo Anything Studio