cz sk en

Online výzkum: CAWI

online dotazník na vašich webových stránkách, sociálních sítích či emailu

Respondenti jsou většinou osloveni e-mailem s odkazem na online dotazník i s přihlašovacími údaji. Výhodou tohoto způsobu je rychlost a cena. Další výhody jsou spojeny s variabilitou dotazníku. Součástí dotazníku mohou být i multimediální materiály, audio, video. Odpovědi jsou ihned odesílány na server a průběžně kontrolovány. Čas i místo dotazování záleží na respondentech, mohou odpovídat doma i v práci.

Tato forma je vhodná tehdy, když disponujete databází emailových kontaktů zákazníků či partnerů; lze dotazovat i obecnou (internetovou) populaci prostřednictvím partnerského online panelu, a to tehdy, není-li váš rozpočet na výzkum designován na některou z klasických dotazovacích metod. Touto formou je možné realizovat výzkumy spokojenosti, testy značky nebo produktů.

Aktuálně
Hledáme tazatele pro dlouhodobou spolupráci

6.12.2021 | U tazatelů očekáváme spolehlivost, poctivost a flexibilitu. Odměna dle délky a obtížnosti dotazníku 120 Kč - 500 Kč za jeden dotazník.

celý článek

Největší problém distanční výuky v ČR je zapojení všech studentů, uvádějí vyučující

9.3.2021 | Vyplývá to z výzkumu mezi více než 700 vyučujícími působícími na 2. stupni základních škol a na středních školách v ČR. Dotazníkové šetření mapuje postoje vyučujících k distanční výuce, ale i míru jejich důvěry v informace o koronavirové epidemii nebo vnímání podpory od veřejných institucí. Výzkum vznikl pod hlavičkou vzdělávacího programu JSNS pro Evropskou lidovou stranu (ELS) pod záštitou europoslance Luďka Niedermayera. Výzkum realizovala agentura Focus a zúčastnilo se jej 720 respondentů z celkem 203 škol.

celý článek

Zelená elektřina je stále oblíbenější. Cenu ale dolů nesrazí

18.2.2021 | Češi se odklánějí od jádra a stále více fandí obnovitelným zdrojům, hlavně vodním elektrárnám. Mají ale o zelené energetice mylnou představu.

celý článek

Podporujeme

13.2.2021 | Díky respondentům, kteří se účastnili výzkumů a odmítli svoji odměnu za účast ve prospěch charitativní činnosti, můžeme s hrdostí podporovat  Nadační fond dětské onkologie v Brně.  Všem těmto respondentům děkujeme. 

celý článek

© FOCUS Marketing & Social Research, 2015
vytvořilo Anything Studio