cz sk en

Online výzkum: CAWI

online dotazník na vašich webových stránkách, sociálních sítích či emailu

Respondenti jsou většinou osloveni e-mailem s odkazem na online dotazník i s přihlašovacími údaji. Výhodou tohoto způsobu je rychlost a cena. Další výhody jsou spojeny s variabilitou dotazníku. Součástí dotazníku mohou být i multimediální materiály, audio, video. Odpovědi jsou ihned odesílány na server a průběžně kontrolovány. Čas i místo dotazování záleží na respondentech, mohou odpovídat doma i v práci.

Tato forma je vhodná tehdy, když disponujete databází emailových kontaktů zákazníků či partnerů; lze dotazovat i obecnou (internetovou) populaci prostřednictvím partnerského online panelu, a to tehdy, není-li váš rozpočet na výzkum designován na některou z klasických dotazovacích metod. Touto formou je možné realizovat výzkumy spokojenosti, testy značky nebo produktů.

Aktuálně
Do svého týmu hledáme nového kolegu, kolegyni na pozici výzkumný analytik, analytička

8.7.2019 |

celý článek

Vnímání technologií firmy HUAWEI coby bezpečnostní riziko

12.3.2019 | Agentura FOCUS provedla ve dnech 15. 2. – 25. 2. 2019 omnibusový výzkum veřejného mínění na dospělé populaci České republiky. Reprezentativní výběrový vzorek tvořilo 1018 respondentek a respondentů ve věku 18 a více let, kteří byli vybráni metodou kvótního výběru na základě pohlaví, věku, vzdělání, kraje bydliště a velikosti obce. Jedním ze zkoumaných témat byla problematika bezpečnostních hrozeb, které by mohly způsobit technologie čínské firmy Huawei.

celý článek

Hledáme tazatele pro dlouhodobou spolupráci

7.3.2019 | U tazatelů očekáváme spolehlivost, poctivost a flexibilitu. Odměna dle délky a obtížnosti dotazníku 100 Kč - 500 Kč za jeden dotazník.

celý článek

NABÍDKA BRIGÁDY

4.3.2019 | Pro posílení týmu našeho CATI studia v Brně hledáme operátory pro telefonické dotazování. Naše CATI studio se zabývá výhradně realizací výzkumů trhu nebo veřejného mínění. Nenabízíme a neprodáváme respondentům žádné zboží nebo služby.

celý článek

© FOCUS Marketing & Social Research, 2015
vytvořilo Anything Studio