cz sk en

Hloubkové rozhovory

Polostrukturované rozhovory s audiozáznamem

Podobně jako FGD patří IDI k oblíbeným a často využívaným kvalitativním metodám. Jejím cílem je odpovědět na otázky typu: „Co si lidé myslí, a zejména proč si to myslí“. I zde využíváme různé psychologické techniky, jako jsou např. projekce, asociace aj.

  • Rozhovor obvykle vede zkušený sociolog či psycholog. Rozhovor probíhá podle předem připraveného scénáře, který respondentům nebrání vnášet své pohledy na zkoumanou problematiku.
  • Délka IDI se v závislosti na okolnostech pohybuje mezi 40-60 minutami. Z průběhu IDI je obvykle pořizován audiozáznam, který slouží pro účely obsahové analýzy.
  • IDI obvykle probíhají v domácnostech nebo na pracovištích respondentů. V některých případech také v našem focus group studiu v Brně, které umožňuje klientům možnost náhledu na jejich průběh za jednocestným zrcadlem nebo přes internet.
  • IDI jsou vhodné zejména jako doplněk kvantitativní analýzy, neboť napomáhají poskytnout komplexní obraz o zkoumaném problému – umožní nám danému problému porozumět.
Aktuálně
Do svého týmu hledáme nového kolegu, kolegyni na pozici výzkumný analytik, analytička

8.7.2019 |

celý článek

Vnímání technologií firmy HUAWEI coby bezpečnostní riziko

12.3.2019 | Agentura FOCUS provedla ve dnech 15. 2. – 25. 2. 2019 omnibusový výzkum veřejného mínění na dospělé populaci České republiky. Reprezentativní výběrový vzorek tvořilo 1018 respondentek a respondentů ve věku 18 a více let, kteří byli vybráni metodou kvótního výběru na základě pohlaví, věku, vzdělání, kraje bydliště a velikosti obce. Jedním ze zkoumaných témat byla problematika bezpečnostních hrozeb, které by mohly způsobit technologie čínské firmy Huawei.

celý článek

Hledáme tazatele pro dlouhodobou spolupráci

7.3.2019 | U tazatelů očekáváme spolehlivost, poctivost a flexibilitu. Odměna dle délky a obtížnosti dotazníku 100 Kč - 500 Kč za jeden dotazník.

celý článek

NABÍDKA BRIGÁDY

4.3.2019 | Pro posílení týmu našeho CATI studia v Brně hledáme operátory pro telefonické dotazování. Naše CATI studio se zabývá výhradně realizací výzkumů trhu nebo veřejného mínění. Nenabízíme a neprodáváme respondentům žádné zboží nebo služby.

celý článek

© FOCUS Marketing & Social Research, 2015
vytvořilo Anything Studio