Věděli jste, že více než dvě třetiny domácností přechodem k novému dodavateli elektřiny prodělaly, avšak polovina z nich je přesvědčena, že ušetřila? Víte, že negativní zkušenost zákazníků utilit je nejčastěji spojena s problémy s platbou, vyúčtováním či nevrácením přeplatku? Víte, že jednoznačným benefitem centrálního zásobování teplem, jak ho vnímají spotřebitelé, je to, že je spolehlivé a že se nemusejí o nic starat? A že čtvrtina připojených domácností oceňuje také jeho ekologičnost?
Trh s energiemi prošel za posledních 10 let výraznými změnami. Díky liberalizaci trhu mnozí ze zákazníků změnili svého dodavatele a na trhu se objevila řada nových hráčů. V boji o zákazníka tak již nehraje významnou roli pouze cena, ale i zákaznický servis či nabídka dodatečných produktů a služeb. Dlouholeté zkušenosti v tomto odvětví a hluboká znalost trhu nám umožňuje nabídnout svým klientům poradenství při formování jejich marketingové nebo prodejní strategie.
Změříme vám zákaznickou spokojenost a loajalitu, identifikujeme hlavní motivátory setrvání či ztráty zákazníka. Ověříme prodejní potenciál nových produktů a služeb, stejně jako nastavení cen. Pomůžeme vám nastavit benchmarky a spočítat tržní podíly. Nastavíme vzdělávací kurikulum pro vaše zaměstnance v poli.
Máte dotaz? Zeptejte se.
|