Víte, že nejoblíbenější destinací pro letní dovolenou je Chorvatsko, Slovensko a Itálie, ale že roste obliba Řecka a Turecka? Víte, že mladší lidé preferují kratší, ale četnější víkendové pobyty? Víte, že Olomouc patří mezi nejoblíbenější místa a je považována za skrytou perlu Evropy? Víte, co potřebují návštěvníci vaší destinace?
My to víme. Dlouhodobě se věnujeme také výzkumům zaměřeným na turistický potenciál konkrétní lokality či destinace. Pokud potřebujete identifikovat potřeby vašich návštěvníků či jejich spokojenost, máme řadu nástrojů, jak to zjistit. Rozvíjíme indexy spokojenosti služeb v řadě oblastí, zjistíme pro vás, jaké faktory rozhodují o návratu návštěvníků – kdo nebo co je přesvědčí se vrátit. Zjišťujeme trendy v chování příležitostných turistů i těch, pro které je cestování drogou. Vytvoříme pro vás profil vašich návštěvníků, kdo jsou, co mají rádi, co preferují. Stejně tak vám řekneme, kdo jsou vaši potenciální návštěvníci. A pokud jste v situaci, kdy nevíte, jakou strategii zvolit s ohledem na cestovní ruch vaší destinace či atrakce, opět vám můžeme pomoci. Našimi klienty jsou jak města, obce a kraje, tak velké cestovní agentury.
Změříme vám návštěvnickou či zákaznickou spokojenost a loajalitu, identifikujeme hlavní motivátory setrvání či ztráty zákazníka a turisty. Ověříme prodejní potenciál nových produktů a služeb, stejně jako nastavení cen. Pomůžeme vám nastavit benchmarky nebo spočítat tržní podíly.
Máte dotaz? Zeptejte se.
|