Věděli jste, že pro malé a střední firmy je při výběru poskytovatele telekomunikačních služeb důležitější kvalita a šíře služeb, než jejich cena? Víte, že pouze 40 % zákazníků v tomto segmentu považuje za důležité mít přiděleného svého vlastního obchodního zástupce, který by se o jejich firmu staral?
Trh s telekomunikačními službami je velmi dynamickým odvětvím. Vznik desítek nových virtuálních operátorů v posledních letech pořádně zamíchal kartami na českém mobilním trhu. Ačkoliv se původní velká trojka operátorů snaží na tyto nové trendy reagovat, lze s přehledem říci, že je možné téměř u všech tarifů, předplacených karet nebo jiných služeb najít k těmto velkým hráčům zajímavou alternativu.
Trendy v telekomunikačním sektoru sledujeme dlouhodobě. Víme, jaké služby zákazníci preferují. Řekneme vám, které cílové skupiny zákazníků již nechtějí smlouvy se závazkem a jaké je jejich nákupní chování. Zjistíme efektivitu vašich komunikačních kampaní nebo tržní podíl chytrých telefonů.
Změříme vám zákaznickou spokojenost a loajalitu, identifikujeme hlavní motivátory setrvání či ztráty zákazníka. Identifikujeme sílu vašeho produkty či služby. Zjistíme efektivnost jednotlivých prodejních kanálů a správně nastavené procesy. Ověříme prodejní potenciál nových produktů a služeb, stejně jako nastavení cen. Pomůžeme vám nastavit benchmarky a spočítat tržní podíly. Zjistíme využitelnost vašich služeb či řešení.
Máte dotaz? Zeptejte se.
|