focusIS je určen organizacím a agenturám, které potřebují výkonný software pro sběr a vyhodnocení dat marketingových a sociologických výzkumů. Náš systém vyvinutý společnostmi FOCUS a LENTEA umožnuje sběry dat pomocí:
focusIS je komplexní systém, který umožňuje plánovat, evidovat, kontrolovat a aktualizovat všechny fáze sběru dat od definice otázek, tvorby kvótních rozpisů či scénářů náhodných výběrů, přes plánování práce tazatelů, až po kontrolu lokace místa rozhovoru prostřednictvím GPS souřadnic.
Součástí focusIS je také modul pro základní zpracování a vizualizaci dat, kde konečný uživatel výsledků výzkumu sám rozhoduje o tom, která informace je pro něj důležitá, a která nikoliv. Program má českou a anglickou jazykovou verzi. V současné době focusIS využívá také Cetrum pro výzkum veřejného mínění (CVVM).
Velká variabilita dotazníku
Dotazník se designuje s využitím speciální technologie, která umožňuje vkládat jakékoli objekty na jakékoli místo v dotazníku. Nejste tak limitováni formou otázek a rozměry dotazníku, ale pouze vašimi nápady.
Systém umožňuje také vkládat a během vyplňování dotazníku přehrávat video a audio soubory. Dále umožňuje nastavit rozlišení obrazovky, fonty, vzhled a vizualizaci stránek v dotazníku, jak je vidí tazatel či respondent. Zobrazení otázek i výčtů odpovědí lze nastavit do libovolného uskupení, počtu sloupců apod.
Variabilita a komplexnost sběru dat
Plánování práce tazatelů
Kontrola práce tazatelů
Export dat
Vizualizace výsledků
Systémové požadavky
SW
HW
Stanice CAPI
Stanice CATI
Podmínky užívání systému focusIS
Servis:
Demoverze produktů
Ceník produktů
14.3.2024 | Zdražování, vysoké ceny energií a vysoká míra inflace se promítly a dále promítají do spotřebitelského chování českých domácností. Meziročně se zhoršila aktuální situace domácností a výhled do budoucna stále není příznivý, je ovšem optimističtější než před rokem. Dílčí poklesy v plánovaném šetření či změně nákupního chování lze připisovat již realizovaným změnám v předchozím roce.
14.3.2024 | Zdražování, vysoké ceny energií a vysoká míra inflace se promítly a dále promítají do spotřebitelského chování českých domácností. Meziročně se zhoršila aktuální situace domácností a výhled do budoucna stále není příznivý, je ovšem optimističtější než před rokem. Dílčí poklesy v plánovaném šetření či změně nákupního chování lze připisovat již realizovaným změnám v předchozím roce.
18.12.2023 | Mají-li Češi a Češky srovnat své letošní Vánoce s loňskými, pak necelá polovina uvádí, že budou skromnější než loni (48 %), stejný podíl dotázaných uvádí, že jejich Vánoce budou stejně bohaté jako loni (48 %), jen 4 % domácností deklaruje, že jejich letošní Vánoce budou bohatší než loni. Stejně bohaté Vánoce jako loni častěji než celek deklarují lidé s vyšším profesním statusem, vysokoškoláci a lidé z domácností s vyššími příjmy. Naopak skromnější Vánoce než loni častěji uvádí lidé s nižším vzděláním, z domácností s nižšími příjmy a starobní důchodci.
10.4.2023 | Vláda České republiky hledá strategie, jak čelit vysokým deficitům posledních státních rozpočtů. Zvažuje několik úsporných opatření, včetně rušení pracovního volna v den některých státních svátků, aby se rozpočet vrátil do černých čísel.