cz sk en

Profil společnosti

Spokojený klient, kvalita naší práce a neustálá inovace výzkumných nástrojů a analýz jsou pro nás základními hodnotami. Velký důraz klademe na relevanci empirických zjištění a spolehlivost získaných údajů, které podrobujeme pokročilým statistickým metodám. Při své práci se soustřeďujeme na pochopení a porozumění, nikoli na generování čísel, grafů či tabulek. Naším posláním je poskytovat klientům přesné a objektivní informace a řešení potřebná pro úspěšná marketingová a obchodní rozhodnutí.

  • FOCUS je středně velká společnost, založená v roce 1989 na Slovensku a roku 1993 v České republice. Od svého vzniku se specializuje na poskytování komplexních služeb v oblasti výzkumu trhu, výzkumu veřejného mínění, sociologického výzkumu, mediálního výzkumu a výzkumu interního fungování organizací. V těchto oblastech poskytujeme svým klientům full servisové služby, založené na více než dvacetiletých zkušenostech.
  • Od roku 2006 spolupracujeme se společností Gallup. Mimo jiné jsme se podíleli na projektech jako je např. Flash Eurobarometer pro Evropskou komisi, World poll pro Světovou banku a mnoha dalších. Spolupráce se společností Gallup nám umožňuje realizovat výzkumy se spolehlivými partnery po celém světě i sdílet výzkumné metody a zkušenosti této nejstarší výzkumné společnosti na světe. Máme širokou síť partnerů sahající od severní Ameriky přes Orient po Austrálii. 
  • Naše služby využívají tuzemské i zahraniční firmy z různých oblastí, reklamní a PR agentury, poradenské společnosti, média, státní orgány a samospráva, dále pak výzkumné a vzdělávací instituce a organizace třetího sektoru.
  • Máme vlastní zkušenou tazatelskou síť s cca pětistovkou tazatelů a vlastní call centrum s 30 operátorskými místy pro telefonické dotazování. Všechny sběry dat (CAPI, CATI i CAWI) realizujeme s využitím vlastního softwaru focusIS, který využívají například Centrum pro výzkum veřejného mínění (CVVM) a Fakulta sociálních věd UK. Disponujeme také vlastním studiem s jednocestným zrcadlem pro realizaci kvalitativních výzkumů, CLT testů aj. Toto studio je vybaveno IP kamerami, které umožňují náhled na průběh skupinových diskusí, individuálních hloubkových rozhovorů apod. ze vzdáleného místa přes internet.

Máte-li zájem o více informací či naše služby, kontaktujte nás.

Aktuálně
Více než dvě třetiny Čechů odmítají rušení státních svátků kvůli úspoře, ukázal průzkum

10.4.2023 | Vláda České republiky hledá strategie, jak čelit vysokým deficitům posledních státních rozpočtů. Zvažuje několik úsporných opatření, včetně rušení pracovního volna v den některých státních svátků, aby se rozpočet vrátil do černých čísel.

celý článek

Czech households in times of inflation

5.3.2023 | Price increase, high energy prices and high inflation rates have had and continue to have an impact on the consumer behaviour of Czech households. The current economic situation will negatively affect the consumer sentiment of many households in the coming months. This results from a representative sociological survey conducted by FOCUS, Marketing & Social Research at the end of 2022 on a sample of 1,129 respondents.

celý článek

Mediální gramotnost žáků základních a středních škol a jejich postoje k médiím

23.2.2023 | Důvěra středoškoláků v média celkově klesá, jsou přesvědčeni o manipulativnosti sociálních sítí a více vnímají ohrožení demokracie nepravdivými zprávami. Vyplývá to z dotazníkové šetření, realizovaného agenturou FOCUS pro organizaci Člověk v tísni. Šetření mapovalo v roce 2022 znalosti a dovednosti žáků týkající se médií, používání počítačů a chytrých telefonů, návyky v chování na internetu a postoje žáků a studentů k médiím. Výzkumu se zúčastnilo 1600 respondentů.

celý článek

Hospodaření českých domácností v době inflace

21.2.2023 | Zdražování, vysoké ceny energií a vysoká míra inflace se promítly a dále promítají do spotřebitelského chování českých domácností. Současná ekonomická situace negativně ovlivní spotřebitelské nálady řady domácností i v horizontu nadcházejících měsíců. Vyplývá to z reprezentativního sociologického výzkumu, který FOCUS, Marketing & Social Research realizoval na konci roku 2022 na vzorku 1129 respondentů.

celý článek

© FOCUS Marketing & Social Research, 2015
vytvořilo Anything Studio