Úspěšný produkt musí naplňovat potřeby cílové skupiny, pro kterou je určen. Proto je vhodné při vývoji nových produktů a služeb definovat cílovou skupinu a její potřeby (hlavně ty nenaplněné), přičemž nový produkt by měl v rámci možností na tyto potřeby reagovat. Naše výzkumy, zaměřené na testy výrobků v různých fázích jejich životního cyklu, pomáhají klientům zpracovávat strategie pro jednotlivé produkty či produktové řady v rámci již existujícího produktového mixu. Usměrňují rozhodování při vývoji a tvorbě nových produktů či služeb, jakož i při zlepšování, inovaci či změně konceptu již existujících produktů či služeb.
Tyto testy našim klientům umožňují odpovědět na řadu otázek, jako např.:
V oblasti product developmentu nabízíme našim klientům následující typy výzkumných nástrojů:
Díky tomu, že používáme pokročilé výzkumné a statistické techniky (např. různé conjoint analýzy, shelf testy apod.), při kterých srovnáme váš produkt v konkurenčním poli, jsme schopni lépe porozumět preferencím vašich (potenciálních) zákazníků a vytvořit predikční modely, které umožňují odhadovat dynamiku prodeje vašeho produktu v závislosti na různě nastavených parametrech (např. při různé ceně) i v závislosti na chování konkurence (např. když konkurence sníží cenu svého produktu). To vám umožní nastavit optimální mix produktových parametrů vašeho výrobku či služby.
|
Máte dotaz? Zeptejte se.
|