cz sk en

Proces výzkumu

Definice problému

Kontaktujte nás se svým problémem. Na úvodní konzultaci identifikujeme vaše požadavky, potřeby a očekávání, které na projekt kladete. Tato konzultace nám umožní určit potřebný rozsah a hloubku řešení vašeho problému.

Příprava projektu výzkumu

Na základě úvodní konzultace (briefu) formulujeme základní cíle výzkumu a jejich operacionalizaci. Definujeme cílové skupiny a velikosti výběrových souborů. Navrhneme nejvhodnější výzkumné metody, případně jejich kombinaci.

Realizace sběru dat

Data sbíráme pomocí metod navržených v projektu výzkumu, který odsouhlasíte. Sběr dat důsledně koordinujeme a kontrolujeme ve všech jeho fázích, což vede k vysoké kvalitě a spolehlivosti získaných dat. Důsledně dodržujeme termíny všech fází výzkumného projektu podle dohodnutého časového harmonogramu.

Analýza primárních údajů a vypracování závěrečné zprávy

Získaná data, důležitá pro vás a relevantní ve vztahu k řešené situaci či problému, podrobíme detailní analýze. Často v rámci těchto analýz používáme sofistikované postupy založené na dataminingu, conjoint analýzách apod.

Konzultace, poradenství, workshopy

Na prezentaci závěrečné zprávy může navazovat odborné poradenství a spolupráce s vámi při implementaci výsledků výzkumu do vaší obchodní praxe, např. formou kreativních workshopů, kterých se zúčastní vaši klíčoví zaměstnanci, případně i představitelé vaší reklamní agentury.

Aktuálně
NABÍDKA BRIGÁDY

11.9.2018 | Pro posílení týmu našeho CATI studia v Brně hledáme operátory pro telefonické dotazování. Naše CATI studio se zabývá výhradně realizací výzkumů trhu nebo veřejného mínění. Nenabízíme a neprodáváme respondentům žádné zboží nebo služby.

celý článek

PO CELÉ ČR NABÍZÍME BRIGÁDU – STAŇTE SE I VY SOUČÁSTÍ CELOSVĚTOVÉ SÍTĚ TAZATELŮ

5.6.2018 | Zapojte se do oblíbeného projektu World Poll, na kterém spolupracujeme s celosvětově uznávanou výzkumnou společností Gallup. Průzkum je zaměřen na hodnocení různých oblastí našich každodenních životů a realizuje se ve více než 150 zemích světa, což umožňuje porovnání postojů a názorů většiny světové populace. Kromě Worldpollu můžete u nás pracovat i na jiných zajímavých projektech, protože hledáme tazatele na dlouhodobou spolupráci.

celý článek

Názory brněnské veřejnosti na přestavbu a modernizaci ŽUB včetně otázky polohy hlavního nádraží

20.2.2018 | V železničním systému moravské metropole má hlavní nádraží klíčovou úlohu, pro téměř 90 % cestujících je to nádraží, které v Brně využívají nejčastěji. Prostor hlavního nádraží není důležitý jen pro samotné cestující vlakem, ale i pro obyvatele Brna, kteří používají městskou hromadnou dopravu – téměř dvě třetiny z nich se zde pohybují alespoň jednou týdně. MHD je také naprosto převažujícím způsobem dopravy na nádraží či z něj. Vyplývá to z výzkumu veřejného mínění, který FOCUS realizoval pro Magistrát města Brna lednu 2018.

celý článek

Podíl domácích mazlíčků v českých domácnostech mírně roste

12.2.2018 | Nadpoloviční většina české dospělé populace žije v domácnosti s nějakým domácím zvířetem (mazlíčkem). Agentura Focus prováděla kratší výzkum týkající se domácích zvířat již v roce 2010, některé výsledky proto můžeme srovnat. Podíl obyvatel, kteří ve své domácnosti nějaké zvíře mají, v průběhu sedmi let mírně vzrostl – v roce 2010 se jednalo o 51 %, v roce 2017 pak o 58 %.

celý článek

© FOCUS Marketing & Social Research, 2015
vytvořilo Anything Studio