cz sk en

Proces výzkumu

Definice problému

Kontaktujte nás se svým problémem. Na úvodní konzultaci identifikujeme vaše požadavky, potřeby a očekávání, které na projekt kladete. Tato konzultace nám umožní určit potřebný rozsah a hloubku řešení vašeho problému.

Příprava projektu výzkumu

Na základě úvodní konzultace (briefu) formulujeme základní cíle výzkumu a jejich operacionalizaci. Definujeme cílové skupiny a velikosti výběrových souborů. Navrhneme nejvhodnější výzkumné metody, případně jejich kombinaci.

Realizace sběru dat

Data sbíráme pomocí metod navržených v projektu výzkumu, který odsouhlasíte. Sběr dat důsledně koordinujeme a kontrolujeme ve všech jeho fázích, což vede k vysoké kvalitě a spolehlivosti získaných dat. Důsledně dodržujeme termíny všech fází výzkumného projektu podle dohodnutého časového harmonogramu.

Analýza primárních údajů a vypracování závěrečné zprávy

Získaná data, důležitá pro vás a relevantní ve vztahu k řešené situaci či problému, podrobíme detailní analýze. Často v rámci těchto analýz používáme sofistikované postupy založené na dataminingu, conjoint analýzách apod.

Konzultace, poradenství, workshopy

Na prezentaci závěrečné zprávy může navazovat odborné poradenství a spolupráce s vámi při implementaci výsledků výzkumu do vaší obchodní praxe, např. formou kreativních workshopů, kterých se zúčastní vaši klíčoví zaměstnanci, případně i představitelé vaší reklamní agentury.

Aktuálně
Andrej Babiš, coby prezident, bude rozdělovat společnost, myslí si dvě třetiny české veřejnosti.

4.12.2022 | Vyplývá to z výzkumu veřejného mínění, které agentura FOCUS realizovala ve dnech 27. 8. – 16. 9. 2022. Cílem tohoto výzkumu bylo zmapovat, jak veřejnost v ČR vnímá prezidentské kandidáty s největší šancí na zvolení. Výzkum byl realizován formou přímých standardizovaných rozhovorů vyškolených tazatelů s respondenty. Celkem bylo dotázáno 1046 respondentů. Výběrový soubor je reprezentativní na populaci ČR starší 18 let.

celý článek

Index veřejné služby radničních periodik, pilotní analýza

9.9.2022 | Radniční periodika se po listopadu 1989 výrazně proměnila, obsahově i technologicky. Stala se ale také předmětem sporů o to, jakou společenskou roli by měla na úrovni obce hrát, a především, jaké by měly mít redakce obecních periodik povinnosti a práva. V ČR neexistuje systematický monitoring editoriální kvality radničních periodik, respektive obecně respektovaná metodika jejich evaluace. Analýza realizovaná agenturou FOCUS takovou metodiku navrhuje v podobě vícesložkového Indexu veřejné služby radničních periodik (IVSRP).

celý článek

Hledáme tazatele pro dlouhodobou spolupráci

22.8.2022 | Máme pro vás možnost zajímavého přivýdělku v rámci dlouhodobé spolupráce na DPP či ŽL.

celý článek

Česká veřejnost nesouhlasí s ruskou invazí na Ukrajinu

3.5.2022 | Česká veřejnost ve velké většině (81 %) nesouhlasí s ruskou invazí na Ukrajinu. Tento krok naopak podporuje desetina české populace, 8 % neumělo nebo nechtělo na tuto otázku odpovědět.

celý článek

© FOCUS Marketing & Social Research, 2015
vytvořilo Anything Studio