cz sk en

Přehled zpracovávání osobních údajů

 

Subjekt údajů

Jaké OÚ zpracováváme

Jak tyto OÚ získáváme

Jaký máme titul ke zpracovávání těchto OÚ

Za jakým účelem zpracováváme

Jak zpracováváme

Klient

Zpracováváme především jméno, příjmení, pracovní tel. číslo a pracovní email zaměstnance organizace, která je naším klientem.

Osobní údaje získáváme přímo od klientů dle informací jimi sdělených prostřednictvím telefonu, emailu, či uvedených ve smlouvě.

Pokud užíváme údaje pouze k plnění smlouvy a komunikaci v rámci ní, je naším titulem tato smlouva.

 Pokud Vás kontaktujeme s marketingovými sděleními, jednáme tak na základě výslovného souhlasu formou opt-in, který jste nám udělili.

Osobní údaje zpracováváme za účelem plnění smlouvy (a případně uplatňování našich práv) a zasílání marketingových sdělení, pokud k tomu máme Váš souhlas.

Vaše osobní údaje jsou zpracovávány neautomatizovaným způsobem v našem interním systému ve formě karet jednotlivých klientů, kde jsou uvedeny Vaše osobní údaje, společnost za kterou jednáte v našem vztahu, případně vzájemná komunikace apod.

 Pokud máme Váš souhlas se zasíláním marketingových sdělení, máme Vás v systému označeny funkcí, která nám umožňuje Vás vybrat jako cíle našich nabídek.

Potenciální klient

Zpracováváme především jméno, příjmení, tel. číslo a pracovní email zaměstnance organizace, která s námi komunikovala ohledně vzniku smluvního vztahu, který však zatím nevznikl.

Osobní údaje získáváme ze vzájemné komunikace po telefonu, emailu. Příkladem může být poptávka, která je nám zaslána a ohledně které následně komunikujeme.

Pokud užíváme údaje pouze ke komunikaci v rámci předsmluvního jednání, v rámci kterého specifikujeme parametry nabídky, smlouvy, jednáme tak na základě předsmluvního vztahu.

 Pokud Vás kontaktujeme s marketingovými sděleními, jednáme tak na základě výslovného souhlasu formou opt-in, který jste nám udělili.

Osobní údaje zpracováváme za účelem specifikace smlouvy a zasílání marketingových sdělení, pokud k tomu máme Váš souhlas.

Vaše osobní údaje jsou zpracovávány neautomatizovaným způsobem v našem interním systému ve formě karet jednotlivých klientů, kde jsou uvedeny Vaše osobní údaje, společnost za kterou jednáte v našem vztahu případně vzájemná komunikace apod.

 Pokud máme Váš souhlas se zasíláním marketingových sdělení, máme Vás v systému označeny funkcí, která nám umožňuje Vás vybrat jako cíle našich nabídek.

Respondent

 

Zpracováváme Vaše osobní údaje, které závisí na typu výzkumu, který provádíme. 

Osobní údaje získáváme prostřednictvím dotazníků, které jsou vyplněny respondenty pod vedením našich tazatelů ať už v písemné či elektronické podobě.

Naším titulem je skutečnost, že jste souhlasili s užitím Vámi poskytnutých informací dotazníku, který jste pro náš výzkum vyplnili.

Osobní údaje zpracováváme za účelem vytvoření průzkumu, který nám byl zadán klientem.

Vaše osobní údaje slouží pouze ke kontrole práce našich tazatelů. K jiným účelům je nepoužíváme.

Jakmile jsou údaje získány, putují do našeho sběrného oddělení. Zde jsou Vaše osobní údaje (jméno, příjmení, telefonní číslo, adresa) využity pro kontrolu sběru dat. Může se Vám proto stát, že Vám zavoláme, pošleme Vám dopis či Vás osobně navštívíme, abychom zjistili, zda Vás náš tazatel skutečně navštívil a provedl s Vámi vyplnění dotazníků na dané téma. Vaše osobní údaje (jméno, příjmení, telefonní číslo, adresa) jsou na sběrném oddělení v rámci kontroly datové matice odděleny od výzkumných dat (tzv. pseudonymizovány). Takto oddělené osobní údaje uchováváme ještě po dobu 12 měsíců pro účely případné reklamace ze strany zadavatele výzkumu. Pak je vymažeme.

Výzkumná data jsou tedy na sběrném oddělení tzv. anonymizována, protože od této chvíle již nikdo další není schopen tato data spojit s osobními daty konkrétních respondentů, tj. se jménem a příjmením, telefonním číslem nebo adresou.

Anonymizovaná data jdou ve formě datové matice do analytického oddělení, kde jsou statisticky zpracována do formy tabulek a grafů. Vaše konkrétní údaje, které jste do dotazníku uvedl/a se v žádné výzkumné zprávě či podobném výstupu nikde neobjeví, protože Vaše data jsou zpracovávána hromadně obvykle se stovkami dalších respondentů.

Po jak dlouhou dobu Vaše osobní údaje máme uloženy

V případě našich klientů si ponecháváme údaje po dobu plnění ze smlouvy a následně je archivujeme po dobu 5 let, či po dobu trvání souhlasu, pokud zpracováváme Vaše osobní údaje pro marketingové účely. V případě našich potenciálních klientů si ponecháváme údaje po dobu 3 let od poslední komunikace, a to za účelem dojednání smlouvy v situaci, kdy máme za to, že zájem trvá, ale sjednávání smlouvy je otázkou delšího časového období. Dále uchováváme Vaše osobní údaje po dobu trvání souhlasu pro marketingové účely, pokud jej od Vás máme.

Osobní údaje, které jsou získávány od respondentů, jsou pseudonymizovány, takové údaje si ponecháváme po dobu 12 měsíců od skončení výzkumu (za účelem kontroly našich tazatelů či reklamace ze strany našich klientů, pro které výzkum děláme). Pokud poskytujeme našim klientům datovou matici, tak jen v anonymizované formě, tedy bez osobních údajů, jako jsou jméno, příjmení, adresa, telefon apod.

 

Bezpečnost Vašich údajů

Zpracování osobních údajů je prováděno pouze oprávněnými a proškolenými osobami, které s Vašimi osobními údaji zachází tak, aby nedošlo k jejich ohrožení. Prostory, kde jsou Vaše osobní údaje zpracovány jsou chráněny softwarovými opatřeními a kamerovým systémem.

 

Zpracoval: AK Pondikasová, IČ: 71329421, osvědčení ČAK: č. 10348, www.akpondikasova.eu                                                                                                                                

Aktuálně
Letošní Vánoce budou skromnější než loni, soudí necelá polovina české populace

18.12.2023 | Mají-li Češi a Češky srovnat své letošní Vánoce s loňskými, pak necelá polovina uvádí, že budou skromnější než loni (48 %), stejný podíl dotázaných uvádí, že jejich Vánoce budou stejně bohaté jako loni (48 %), jen 4 % domácností deklaruje, že jejich letošní Vánoce budou bohatší než loni. Stejně bohaté Vánoce jako loni častěji než celek deklarují lidé s vyšším profesním statusem, vysokoškoláci a lidé z domácností s vyššími příjmy. Naopak skromnější Vánoce než loni častěji uvádí lidé s nižším vzděláním, z domácností s nižšími příjmy a starobní důchodci.

celý článek

Více než dvě třetiny Čechů odmítají rušení státních svátků kvůli úspoře, ukázal průzkum

10.4.2023 | Vláda České republiky hledá strategie, jak čelit vysokým deficitům posledních státních rozpočtů. Zvažuje několik úsporných opatření, včetně rušení pracovního volna v den některých státních svátků, aby se rozpočet vrátil do černých čísel.

celý článek

Czech households in times of inflation

5.3.2023 | Price increase, high energy prices and high inflation rates have had and continue to have an impact on the consumer behaviour of Czech households. The current economic situation will negatively affect the consumer sentiment of many households in the coming months. This results from a representative sociological survey conducted by FOCUS, Marketing & Social Research at the end of 2022 on a sample of 1,129 respondents.

celý článek

Mediální gramotnost žáků základních a středních škol a jejich postoje k médiím

23.2.2023 | Důvěra středoškoláků v média celkově klesá, jsou přesvědčeni o manipulativnosti sociálních sítí a více vnímají ohrožení demokracie nepravdivými zprávami. Vyplývá to z dotazníkové šetření, realizovaného agenturou FOCUS pro organizaci Člověk v tísni. Šetření mapovalo v roce 2022 znalosti a dovednosti žáků týkající se médií, používání počítačů a chytrých telefonů, návyky v chování na internetu a postoje žáků a studentů k médiím. Výzkumu se zúčastnilo 1600 respondentů.

celý článek

© FOCUS Marketing & Social Research, 2015
vytvořilo Anything Studio