Ověřte, zda vaše prodejní kanály fungují efektivně!
Naši klienti si uvědomují, že klíčovým faktorem každého podnikání je kvalitní distribuce a prodej, proto jim nabízíme audit prodejních kanálů, který se zaměřuje na dvě základní oblasti:
Měření kvality prodeje a měření prodejních dovedností personálu (mystery shopping, calling), který vám odpoví mimo jiné na otázky:
- Jaká je kvalita našich prodejců? Brzdí nám prodej, nebo mají zájem dotahovat obchodní případy do konce?
- Jaké jsou jejich silné a slabé stránky? Co je potřeba zlepšit?
- Chceme-li zvýšit obrat o 20 %, zvládají naší prodejci cross-selling či up-selling?
- Umíme správně vybrat své obchodní zástupce, dokážeme je lépe hodnotit a motivovat?
- Jak je na tom konkurence?
- Jak daleko zajde naše konkurence při vyjednávání o konečné ceně?
Výzkum efektivity prodeje a distribuce, který vám zodpoví:
- Jak jsou prezentovány naše výrobky v distribuční síti (např. jakou část regálu zabírají naše produkty, jsou umístěny v úrovni očí zákazníka, jsou opatřeny správnými POS materiály, je označení cenových akcí zřetelné a motivující k nákupu)?
- Jak jsou prezentovány výrobky konkurence?
- Jaké jsou spotřebitelské preference nákupních míst?