Komunikovat efektivně znamená doručit správné cílové skupině správné sdělení. Pre-testy marketingových aktivit pomáhají našim klientům při definování cílů marketingové komunikace a ulehčují jim rozhodování při výběru nejvhodnějšího komunikačního konceptu. Post-testy naopak umožňují měřit efektivitu zvolené komunikační strategie a reklamních kampaní.
Při tvorbě obsahu komunikace si naši klienti nejčastěji kladou následující otázky:
Při vyhodnocování efektivity marketingových aktivit si naši klienti kladou tyto otázky:
Nová média v rámci komunikace hrají čím dál větší roli. FOCUS proto svým klientům nabízí testování stávajících nebo nových www stránek (Web Usability Test), který umožňuje detailní vhled do uživatelských zvyklostí, preferencí, očekávání a motivací.
V oblasti efektivity komunikace vám nabízíme následující typy výzkumných nástrojů:
Máte dotaz? Zeptejte se.
|