Víte, že většina uživatelů sociálních sítí jako Facebook nebo Twitter neví o bezpečnostních rizicích? Víte, že nejčastějším problémem spjatým s manažerskými pozicemi jsou krádeže firemních dat? Víte, že nejvíce lidí je připojeno na sociálních sítích v neděli večer? A že správné testování webové aplikace zvyšuje její úspešnost na trhu?
Už od začátku se zaměřujeme na ICT v nejrůznějších aspektech každodenního života. Na jedné straně testujeme potřeby a zvyklosti užívání ICT u běžné populace a věnujeme se aktuálním trendům při její komunikaci a potřebách. Data z našich výzkumů jsou užitečná především při zavádění nových technologií a zlepšování kvality poskytovaných služeb. Výzkumy se také zaměřují na inovaci aplikací, definici cílové skupiny, zlepšování UX či nastavení produktů v ICT pro cílové segmenty.
Na straně druhé jsou naše data prospěšná pro organizace a společnosti při zlepšování služeb přímo v oblasti B2B. Nelze také opomenout výzkumy, které se zaměřují na využívání ICT ve školách či jiných organizacích. Naše data pomáhají porozumět zákazníkům a uživatelům ICT jak v podniku, tak v běžném životě.
Změříme vám zákaznickou spokojenost a loajalitu, identifikujeme hlavní motivátory setrvání či ztráty zákazníka. Identifikujeme sílu vašeho produktu či služby. Zjistíme efektivnost jednotlivých prodejních kanálů a správně nastavené procesy. Ověříme prodejní potenciál nových produktů a služeb, stejně jako nastavení cen. Pomůžeme vám nastavit benchmarky a spočítat tržní podíly. Zjistíme míru využitelnosti vašich služeb či řešení.
Máte dotaz? Zeptejte se.
|