cz sk en

GDPR

Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (dále jen „obecné nařízení“ nebo „nařízení“) představuje právní rámec ochrany osobních údajů platný na celém území EU, který hájí práva jejích občanů proti neoprávněnému zacházení s jejich daty a osobními údaji. Uvědomujeme si hodnotu a citlivost osobních údajů a proto je zpracováváme plně v souladu s tímto nařízením.

 

Vysvětlení pojmů

Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované či identifikovatelné fyzické osobě (nařízení se svou regulací nevztahuje na údaje právnických osob), namátkou může jít o jméno, příjmení, adresu, telefonní číslo, ale i údaje jako jsou obchodní preference, zájmy apod. Režim zvýšené ochrany potom mají osobní údaje zvlášť citlivé (například o náboženském přesvědčení osob, zdravotním stavu, etnickém původu apod.) a osobní údaje dětí.

Subjektem osobních údajů je fyzická osoba, které se osobní údaje týkají.

Zpracováním osobních údajů je jakákoli operace s nimi (například shromažďování, ukládání, využívání apod.).

Zpracovatelem je jakýkoliv subjekt, který osobní údaje zpracovává pro správce.

Správcem je fyzická nebo právnická osoba, která určuje účely a prostředky zpracování osobních údajů a za zpracování primárně odpovídá.

Pseudonymizací se rozumí taková úprava informací, která nám umožňuje identifikovat subjekt údajů pouze s dodatečnými informacemi.

Anonymizací se rozumí taková úprava informací, kdy subjekt údajů přestal být identifikovatelným.

Aktuálně
Hospodaření českých domácností v roce 2024

14.3.2024 | Zdražování, vysoké ceny energií a vysoká míra inflace se promítly a dále promítají do spotřebitelského chování českých domácností. Meziročně se zhoršila aktuální situace domácností a výhled do budoucna stále není příznivý, je ovšem optimističtější než před rokem. Dílčí poklesy v plánovaném šetření či změně nákupního chování lze připisovat již realizovaným změnám v předchozím roce.

celý článek

Hospodaření domácností 2024

14.3.2024 | Zdražování, vysoké ceny energií a vysoká míra inflace se promítly a dále promítají do spotřebitelského chování českých domácností. Meziročně se zhoršila aktuální situace domácností a výhled do budoucna stále není příznivý, je ovšem optimističtější než před rokem. Dílčí poklesy v plánovaném šetření či změně nákupního chování lze připisovat již realizovaným změnám v předchozím roce.

celý článek

Letošní Vánoce budou skromnější než loni, soudí necelá polovina české populace

18.12.2023 | Mají-li Češi a Češky srovnat své letošní Vánoce s loňskými, pak necelá polovina uvádí, že budou skromnější než loni (48 %), stejný podíl dotázaných uvádí, že jejich Vánoce budou stejně bohaté jako loni (48 %), jen 4 % domácností deklaruje, že jejich letošní Vánoce budou bohatší než loni. Stejně bohaté Vánoce jako loni častěji než celek deklarují lidé s vyšším profesním statusem, vysokoškoláci a lidé z domácností s vyššími příjmy. Naopak skromnější Vánoce než loni častěji uvádí lidé s nižším vzděláním, z domácností s nižšími příjmy a starobní důchodci.

celý článek

Více než dvě třetiny Čechů odmítají rušení státních svátků kvůli úspoře, ukázal průzkum

10.4.2023 | Vláda České republiky hledá strategie, jak čelit vysokým deficitům posledních státních rozpočtů. Zvažuje několik úsporných opatření, včetně rušení pracovního volna v den některých státních svátků, aby se rozpočet vrátil do černých čísel.

celý článek

© FOCUS Marketing & Social Research, 2015
vytvořilo Anything Studio