cz sk en

FMCG

Víte, že tvrdý alkohol pije více než polovina dospělé české populace? A více že ho pijí muži do 30 let věku, pracující buď v dělnických profesích, nebo středním managementu? Přičemž na Slovensku naopak více pijí top manageři. A řekli byste, že více než polovina českých spotřebitelů se občas uchyluje k nákupu potravin, jejichž doba trvanlivosti je těsně před vypršením?

Potraviny, nápoje, drogerie. Pamatujeme si, když jejich producenti byli ještě nezávislé lokální společnosti. Už tehdy jsme jim pomáhali s uváděním nových výrobků na trh, s měřením síly jejich značky, s tím, jak oslovit více zákazníků i obchodníků. Děláme to stále, i když jsou nyní součástí velkých koncernů. Děláme to jinak, protože doba jde vpřed. A děláme to lépe, protože máme na čem stavět.

Změříme vám zákaznickou spokojenost a loajalitu, identifikujeme hlavní motivátory setrvání či ztráty zákazníka. Ověříme prodejní potenciál nových produktů a služeb, stejně jako nastavení cen. Pomůžeme vám nastavit benchmarky a spočítat tržní podíly. Nastavíme vzdělávací kurikulum pro vaše zaměstnance v poli.

 

Máte dotaz? Zeptejte se.

 

 

 

Ostatní typy výzkumů
© FOCUS Marketing & Social Research, 2015
vytvořilo Anything Studio