cz sk en

Finance

 Víte, že tři čtvrtiny české populace má výrazně negativní postoj k rychlým půjčkám od nebankovních společností? A že čtvrtina Čechů a Češek by je zakázala, protože jsou špatné a nemorální?

Již několik let se zabýváme výzkumem segmentu financí. Za tuto dobu jsme realizovali mnoho výzkumů pro banky, pojišťovny, firmy zabývající se mikropůjčkami, investiční fondy, brokerské firmy. Během poslední dekády se trh s finančními službami významně proměnil. Na trhu se objevila řada nových hráčů a vznikla řada nových produktů. Ruku v ruce s tím došlo k velké proměně chování zákazníků a jejich přístupu k těmto službám. Víme, jak se lidé chovají, když si vybírají finanční instituci i jak jednotlivé instituce z této oblasti vnímají, čeho si na nich cení, a co jim naopak nejvíce vyčítají.

Změříme vám zákaznickou spokojenost a loajalitu. Identifikujeme hlavní motivátory setrvání či ztráty zákazníka. Zjistíme efektivnost jednotlivých prodejních kanálů a správně nastavené procesy. Ověříme prodejní potenciál nových produktů a služeb nebo pomůžeme nastavit benchmarky a spočítat tržní podíly.

 

 

Máte dotaz? Zeptejte se.

 

 

 

Ostatní typy výzkumů
© FOCUS Marketing & Social Research, 2015
vytvořilo Anything Studio