Víte že, naprostá většina respondentů si novou obuv kupuje až když ji potřebuje? Že nákup obuvi na internetu neznamená omezení návštěv a nákupu v kamenných prodejnách s obuví a že dotázaní, kteří obuv na internetu koupili, naopak kamenné prodejny navštěvují častěji než ostatní dotázaní a také v nich častěji nakupují? A že zapojení do věrnostních programů, respektive vlastnictví nějaké věrnostní karty některé ze značek oblečení či obuvi, není zatím mezi dospělými obyvateli ČR příliš rozšířené?
Tohle vše víme a dlouhodobě sledujeme. Měříme vývoj znalosti značek vybraných oděvů a obuvi v čase. Zjistíme nákupní chování a cenovou spokojenost vašich zákazníků. Srovnáme znalost a efektivitu věrnostních systémů u jednotlivých prodejců či značek.
Změříme vám zákaznickou spokojenost a loajalitu, identifikujeme hlavní motivátory setrvání či ztráty zákazníka. Ověříme prodejní potenciál nových produktů a služeb, stejně jako nastavení cen. Pomůžeme vám nastavit benchmarky a spočítat tržní podíly. Nastavíme vzdělávací kurikulum pro vaše zaměstnance v poli.
Máte dotaz? Zeptejte se.
|