cz sk en

FAQ

K jakým změnám dochází na trhu ve spotřebitelském nákupním chování?

  • Usage & Attitudes Study (analýza kupního a spotřebního chování)
  • Segmentace spotřebitele
  • Tracking

Jak hodnotí spotřebitelé naše výrobky / služby? Jak si naše výrobky vedou ve srovnání s konkurencí? Jaké jsou motivy a bariéry jejich nákupu?

  • In Store Test
  • Usage & Attitudes Study
  • Test produktu

Jak se zákazníci chovají při výběru produktu? Nakupují spontánně? Jak probíhá celý proces nákupu?

  • Assisted Shopping Trip

Jaký je tržní potenciál pro náš nový výrobek? Jaký obal zvolit?

  • Pre-test konceptu nového produktu
  • Pre-test prototypu nového produktu a odhad jeho tržního potenciálu
  • Pre-test obalu

Jaký je potenciál trhu? Existují na trhu nějaké nové příležitosti? V čem spočívají?

  • Usage & Attitudes Study
  • Problem Detection Study

Jak zkvalitnit výrobky / služby naší firmy tak, aby naplnily potřeby zákazníků?

  • Analýza potřeb zákazníků a test stávajícího produktu

Jakou cenu má mít náš výrobek?

  • Test cenové elasticity

Jak funguje prodej mých produktů? Jsou mé produkty dostatečně prezentovány v prodejní síti? Jak jsou na tom ve srovnání s konkurencí?

  • Storecheck

Jaká je kvalita mého prodeje? Funguje prodejní personál tak, jak má?

  • Mystery shopping
  • Mystery calling
  • Mystery mailing

Jaká je znalost mé značky? Jakou má image? Je pro zákazníka jedinečná? V čem tato jedinečnost spočívá?

  • Brand Image Study
  • Výzkum znalosti značky

Jak se vyvíjí image a pozice mé značky u spotřebitele?

  • Brand Tracking

Má moje značka šanci být užitečná i v jiných segmentech trhu?

  • Brand Extension Study

Jaký obsah komunikace zvolit? Která komunikace bude zákazníka více motivovat?

  • Pre-test reklamy a jiných typů marketingových aktivit

Byla moje reklama efektivní? Jak se odrazila na znalosti a image mé značky?

  • Výzkum efektivity komunikačních aktivit (post-test komunikace)

Jak se naše CSR aktivity promítají do postojů zákazníků k naší firmě?

  • Výzkum efektivity CSR aktivit

V čem spočívají příčiny klesajícího podílu výrobků naši firmy na trhu?

  • Výzkum spokojenosti a loajality zákazníků
  • Usage & Attitudes Study
  • Test produktu

Jsou naši zákazníci spokojeni? A jsou loajální?

  • Výzkum spokojenosti a loajality zákazníků

Jsou naši zaměstnanci spokojeni s prací v naší firmě? S čím jsou spokojeni, s čím ne? Jak zvýšit výkon zaměstnanců? Jaké jsou důvody vysoké fluktuace?

  • Výzkum mezi zaměstnanci firmy

Jak získat potřebná data, když nemám potřebný rozpočet?

  • Výzkum RYCHLE a VÝHODNĚ

Pokud chcete vaše otázky probrat po telefonu či osobně, neváhejte nám napsat.

Aktuálně
Hledáme tazatele pro dlouhodobou spolupráci

6.12.2021 | U tazatelů očekáváme spolehlivost, poctivost a flexibilitu. Odměna dle délky a obtížnosti dotazníku 120 Kč - 500 Kč za jeden dotazník.

celý článek

Největší problém distanční výuky v ČR je zapojení všech studentů, uvádějí vyučující

9.3.2021 | Vyplývá to z výzkumu mezi více než 700 vyučujícími působícími na 2. stupni základních škol a na středních školách v ČR. Dotazníkové šetření mapuje postoje vyučujících k distanční výuce, ale i míru jejich důvěry v informace o koronavirové epidemii nebo vnímání podpory od veřejných institucí. Výzkum vznikl pod hlavičkou vzdělávacího programu JSNS pro Evropskou lidovou stranu (ELS) pod záštitou europoslance Luďka Niedermayera. Výzkum realizovala agentura Focus a zúčastnilo se jej 720 respondentů z celkem 203 škol.

celý článek

Zelená elektřina je stále oblíbenější. Cenu ale dolů nesrazí

18.2.2021 | Češi se odklánějí od jádra a stále více fandí obnovitelným zdrojům, hlavně vodním elektrárnám. Mají ale o zelené energetice mylnou představu.

celý článek

Podporujeme

13.2.2021 | Díky respondentům, kteří se účastnili výzkumů a odmítli svoji odměnu za účast ve prospěch charitativní činnosti, můžeme s hrdostí podporovat  Nadační fond dětské onkologie v Brně.  Všem těmto respondentům děkujeme. 

celý článek

© FOCUS Marketing & Social Research, 2015
vytvořilo Anything Studio