cz sk en

FAQ

K jakým změnám dochází na trhu ve spotřebitelském nákupním chování?

  • Usage & Attitudes Study (analýza kupního a spotřebního chování)
  • Segmentace spotřebitele
  • Tracking

Jak hodnotí spotřebitelé naše výrobky / služby? Jak si naše výrobky vedou ve srovnání s konkurencí? Jaké jsou motivy a bariéry jejich nákupu?

  • In Store Test
  • Usage & Attitudes Study
  • Test produktu

Jak se zákazníci chovají při výběru produktu? Nakupují spontánně? Jak probíhá celý proces nákupu?

  • Assisted Shopping Trip

Jaký je tržní potenciál pro náš nový výrobek? Jaký obal zvolit?

  • Pre-test konceptu nového produktu
  • Pre-test prototypu nového produktu a odhad jeho tržního potenciálu
  • Pre-test obalu

Jaký je potenciál trhu? Existují na trhu nějaké nové příležitosti? V čem spočívají?

  • Usage & Attitudes Study
  • Problem Detection Study

Jak zkvalitnit výrobky / služby naší firmy tak, aby naplnily potřeby zákazníků?

  • Analýza potřeb zákazníků a test stávajícího produktu

Jakou cenu má mít náš výrobek?

  • Test cenové elasticity

Jak funguje prodej mých produktů? Jsou mé produkty dostatečně prezentovány v prodejní síti? Jak jsou na tom ve srovnání s konkurencí?

  • Storecheck

Jaká je kvalita mého prodeje? Funguje prodejní personál tak, jak má?

  • Mystery shopping
  • Mystery calling
  • Mystery mailing

Jaká je znalost mé značky? Jakou má image? Je pro zákazníka jedinečná? V čem tato jedinečnost spočívá?

  • Brand Image Study
  • Výzkum znalosti značky

Jak se vyvíjí image a pozice mé značky u spotřebitele?

  • Brand Tracking

Má moje značka šanci být užitečná i v jiných segmentech trhu?

  • Brand Extension Study

Jaký obsah komunikace zvolit? Která komunikace bude zákazníka více motivovat?

  • Pre-test reklamy a jiných typů marketingových aktivit

Byla moje reklama efektivní? Jak se odrazila na znalosti a image mé značky?

  • Výzkum efektivity komunikačních aktivit (post-test komunikace)

Jak se naše CSR aktivity promítají do postojů zákazníků k naší firmě?

  • Výzkum efektivity CSR aktivit

V čem spočívají příčiny klesajícího podílu výrobků naši firmy na trhu?

  • Výzkum spokojenosti a loajality zákazníků
  • Usage & Attitudes Study
  • Test produktu

Jsou naši zákazníci spokojeni? A jsou loajální?

  • Výzkum spokojenosti a loajality zákazníků

Jsou naši zaměstnanci spokojeni s prací v naší firmě? S čím jsou spokojeni, s čím ne? Jak zvýšit výkon zaměstnanců? Jaké jsou důvody vysoké fluktuace?

  • Výzkum mezi zaměstnanci firmy

Jak získat potřebná data, když nemám potřebný rozpočet?

  • Výzkum RYCHLE a VÝHODNĚ

Pokud chcete vaše otázky probrat po telefonu či osobně, neváhejte nám napsat.

Aktuálně
Znojmo a okolí - nabíráme brigádníky a brigádnice pro sběr dat

1.8.2018 | Nabízíme časově flexibilní brigádu, která je vhodná pro všechny z vás - zaměstnané, nezaměstnané, studenty, důchodce či osoby na rodičovské.

celý článek

Koordinátor/ka projektů a sběru dat

30.6.2018 | Do našeho týmu hledáme aktivního člověka, kterého baví každodenní komunikace a jednání s různými typy lidí. Člověka, který je empatický, samostatný a zodpovědný. Člověka, který dotahuje práci včas do konce a hledá způsoby, jak dosáhnout cíle. Také hledáme člověka, který má systematické myšlení a je schopen pracovat nejen s lidmi, ale i s tabulkami a evidencemi.

celý článek

PO CELÉ ČR NABÍZÍME BRIGÁDU – STAŇTE SE I VY SOUČÁSTÍ CELOSVĚTOVÉ SÍTĚ TAZATELŮ

5.6.2018 | Zapojte se do oblíbeného projektu World Poll, na kterém spolupracujeme s celosvětově uznávanou výzkumnou společností Gallup. Průzkum je zaměřen na hodnocení různých oblastí našich každodenních životů a realizuje se ve více než 150 zemích světa, což umožňuje porovnání postojů a názorů většiny světové populace. Kromě Worldpollu můžete u nás pracovat i na jiných zajímavých projektech, protože hledáme tazatele na dlouhodobou spolupráci.

celý článek

Názory brněnské veřejnosti na přestavbu a modernizaci ŽUB včetně otázky polohy hlavního nádraží

20.2.2018 | V železničním systému moravské metropole má hlavní nádraží klíčovou úlohu, pro téměř 90 % cestujících je to nádraží, které v Brně využívají nejčastěji. Prostor hlavního nádraží není důležitý jen pro samotné cestující vlakem, ale i pro obyvatele Brna, kteří používají městskou hromadnou dopravu – téměř dvě třetiny z nich se zde pohybují alespoň jednou týdně. MHD je také naprosto převažujícím způsobem dopravy na nádraží či z něj. Vyplývá to z výzkumu veřejného mínění, který FOCUS realizoval pro Magistrát města Brna lednu 2018.

celý článek

© FOCUS Marketing & Social Research, 2015
vytvořilo Anything Studio