K jakým změnám dochází na trhu ve spotřebitelském nákupním chování?
Jak hodnotí spotřebitelé naše výrobky / služby? Jak si naše výrobky vedou ve srovnání s konkurencí? Jaké jsou motivy a bariéry jejich nákupu?
Jak se zákazníci chovají při výběru produktu? Nakupují spontánně? Jak probíhá celý proces nákupu?
Jaký je tržní potenciál pro náš nový výrobek? Jaký obal zvolit?
Jaký je potenciál trhu? Existují na trhu nějaké nové příležitosti? V čem spočívají?
Jak zkvalitnit výrobky / služby naší firmy tak, aby naplnily potřeby zákazníků?
Jakou cenu má mít náš výrobek?
Jak funguje prodej mých produktů? Jsou mé produkty dostatečně prezentovány v prodejní síti? Jak jsou na tom ve srovnání s konkurencí?
Jaká je kvalita mého prodeje? Funguje prodejní personál tak, jak má?
Jaká je znalost mé značky? Jakou má image? Je pro zákazníka jedinečná? V čem tato jedinečnost spočívá?
Jak se vyvíjí image a pozice mé značky u spotřebitele?
Má moje značka šanci být užitečná i v jiných segmentech trhu?
Jaký obsah komunikace zvolit? Která komunikace bude zákazníka více motivovat?
Byla moje reklama efektivní? Jak se odrazila na znalosti a image mé značky?
Jak se naše CSR aktivity promítají do postojů zákazníků k naší firmě?
V čem spočívají příčiny klesajícího podílu výrobků naši firmy na trhu?
Jsou naši zákazníci spokojeni? A jsou loajální?
Jsou naši zaměstnanci spokojeni s prací v naší firmě? S čím jsou spokojeni, s čím ne? Jak zvýšit výkon zaměstnanců? Jaké jsou důvody vysoké fluktuace?
Jak získat potřebná data, když nemám potřebný rozpočet?
14.3.2024 | Zdražování, vysoké ceny energií a vysoká míra inflace se promítly a dále promítají do spotřebitelského chování českých domácností. Meziročně se zhoršila aktuální situace domácností a výhled do budoucna stále není příznivý, je ovšem optimističtější než před rokem. Dílčí poklesy v plánovaném šetření či změně nákupního chování lze připisovat již realizovaným změnám v předchozím roce.
14.3.2024 | Zdražování, vysoké ceny energií a vysoká míra inflace se promítly a dále promítají do spotřebitelského chování českých domácností. Meziročně se zhoršila aktuální situace domácností a výhled do budoucna stále není příznivý, je ovšem optimističtější než před rokem. Dílčí poklesy v plánovaném šetření či změně nákupního chování lze připisovat již realizovaným změnám v předchozím roce.
18.12.2023 | Mají-li Češi a Češky srovnat své letošní Vánoce s loňskými, pak necelá polovina uvádí, že budou skromnější než loni (48 %), stejný podíl dotázaných uvádí, že jejich Vánoce budou stejně bohaté jako loni (48 %), jen 4 % domácností deklaruje, že jejich letošní Vánoce budou bohatší než loni. Stejně bohaté Vánoce jako loni častěji než celek deklarují lidé s vyšším profesním statusem, vysokoškoláci a lidé z domácností s vyššími příjmy. Naopak skromnější Vánoce než loni častěji uvádí lidé s nižším vzděláním, z domácností s nižšími příjmy a starobní důchodci.
10.4.2023 | Vláda České republiky hledá strategie, jak čelit vysokým deficitům posledních státních rozpočtů. Zvažuje několik úsporných opatření, včetně rušení pracovního volna v den některých státních svátků, aby se rozpočet vrátil do černých čísel.