cz sk en

FAQ

K jakým změnám dochází na trhu ve spotřebitelském nákupním chování?

  • Usage & Attitudes Study (analýza kupního a spotřebního chování)
  • Segmentace spotřebitele
  • Tracking

Jak hodnotí spotřebitelé naše výrobky / služby? Jak si naše výrobky vedou ve srovnání s konkurencí? Jaké jsou motivy a bariéry jejich nákupu?

  • In Store Test
  • Usage & Attitudes Study
  • Test produktu

Jak se zákazníci chovají při výběru produktu? Nakupují spontánně? Jak probíhá celý proces nákupu?

  • Assisted Shopping Trip

Jaký je tržní potenciál pro náš nový výrobek? Jaký obal zvolit?

  • Pre-test konceptu nového produktu
  • Pre-test prototypu nového produktu a odhad jeho tržního potenciálu
  • Pre-test obalu

Jaký je potenciál trhu? Existují na trhu nějaké nové příležitosti? V čem spočívají?

  • Usage & Attitudes Study
  • Problem Detection Study

Jak zkvalitnit výrobky / služby naší firmy tak, aby naplnily potřeby zákazníků?

  • Analýza potřeb zákazníků a test stávajícího produktu

Jakou cenu má mít náš výrobek?

  • Test cenové elasticity

Jak funguje prodej mých produktů? Jsou mé produkty dostatečně prezentovány v prodejní síti? Jak jsou na tom ve srovnání s konkurencí?

  • Storecheck

Jaká je kvalita mého prodeje? Funguje prodejní personál tak, jak má?

  • Mystery shopping
  • Mystery calling
  • Mystery mailing

Jaká je znalost mé značky? Jakou má image? Je pro zákazníka jedinečná? V čem tato jedinečnost spočívá?

  • Brand Image Study
  • Výzkum znalosti značky

Jak se vyvíjí image a pozice mé značky u spotřebitele?

  • Brand Tracking

Má moje značka šanci být užitečná i v jiných segmentech trhu?

  • Brand Extension Study

Jaký obsah komunikace zvolit? Která komunikace bude zákazníka více motivovat?

  • Pre-test reklamy a jiných typů marketingových aktivit

Byla moje reklama efektivní? Jak se odrazila na znalosti a image mé značky?

  • Výzkum efektivity komunikačních aktivit (post-test komunikace)

Jak se naše CSR aktivity promítají do postojů zákazníků k naší firmě?

  • Výzkum efektivity CSR aktivit

V čem spočívají příčiny klesajícího podílu výrobků naši firmy na trhu?

  • Výzkum spokojenosti a loajality zákazníků
  • Usage & Attitudes Study
  • Test produktu

Jsou naši zákazníci spokojeni? A jsou loajální?

  • Výzkum spokojenosti a loajality zákazníků

Jsou naši zaměstnanci spokojeni s prací v naší firmě? S čím jsou spokojeni, s čím ne? Jak zvýšit výkon zaměstnanců? Jaké jsou důvody vysoké fluktuace?

  • Výzkum mezi zaměstnanci firmy

Jak získat potřebná data, když nemám potřebný rozpočet?

  • Výzkum RYCHLE a VÝHODNĚ

Pokud chcete vaše otázky probrat po telefonu či osobně, neváhejte nám napsat.

Aktuálně
Hledáme nového kolegu / kolegyni - koordinátor/ka sběru dat unikátního sociologického projektu

6.2.2019 | Do našeho projektového týmu hledáme aktivního a organizačně schopného člověka, kterého baví každodenní jednání s různými typy lidí a jejich řízení. Základním požadavkem je komunikativnost a časová flexibilita, která umožňuje trávit několik dnů v terénu mimo kancelář.

celý článek

Kvalita života cirkusových zvířat optikou populace ČR

5.2.2019 | Necelá pětina populace ČR starší 18 let se domnívá, že kvalita života zvířat v cirkusech je srovnatelná s životem ve volné přírodě (16 %). 81 % respondentů život zvířat v cirkuse za stejně hodnotný s pobýváním na svobodě nepokládá. Vyplývá to z výzkumu veřejného mínění, který agentura FOCUS realizovala v září 2018 pro neziskovou organizaci Svoboda zvířat. Výzkumu se zúčastnilo 1012 respondentů. Výzkumný vzorek byl pořízen metodou osobních (face to face) rozhovorů vyškolených tazatelů s respondenty a je reprezentativní na populaci ČR starší 18 let.

celý článek

Hledáme tazatele pro dlouhodobou spolupráci

9.1.2019 | U tazatelů očekáváme spolehlivost, poctivost a flexibilitu. Odměna dle délky a obtížnosti dotazníku 100 Kč - 500 Kč za jeden dotazník.

celý článek

NABÍDKA BRIGÁDY

11.9.2018 | Pro posílení týmu našeho CATI studia v Brně hledáme operátory pro telefonické dotazování. Naše CATI studio se zabývá výhradně realizací výzkumů trhu nebo veřejného mínění. Nenabízíme a neprodáváme respondentům žádné zboží nebo služby.

celý článek

© FOCUS Marketing & Social Research, 2015
vytvořilo Anything Studio