K jakým změnám dochází na trhu ve spotřebitelském nákupním chování?
Jak hodnotí spotřebitelé naše výrobky / služby? Jak si naše výrobky vedou ve srovnání s konkurencí? Jaké jsou motivy a bariéry jejich nákupu?
Jak se zákazníci chovají při výběru produktu? Nakupují spontánně? Jak probíhá celý proces nákupu?
Jaký je tržní potenciál pro náš nový výrobek? Jaký obal zvolit?
Jaký je potenciál trhu? Existují na trhu nějaké nové příležitosti? V čem spočívají?
Jak zkvalitnit výrobky / služby naší firmy tak, aby naplnily potřeby zákazníků?
Jakou cenu má mít náš výrobek?
Jak funguje prodej mých produktů? Jsou mé produkty dostatečně prezentovány v prodejní síti? Jak jsou na tom ve srovnání s konkurencí?
Jaká je kvalita mého prodeje? Funguje prodejní personál tak, jak má?
Jaká je znalost mé značky? Jakou má image? Je pro zákazníka jedinečná? V čem tato jedinečnost spočívá?
Jak se vyvíjí image a pozice mé značky u spotřebitele?
Má moje značka šanci být užitečná i v jiných segmentech trhu?
Jaký obsah komunikace zvolit? Která komunikace bude zákazníka více motivovat?
Byla moje reklama efektivní? Jak se odrazila na znalosti a image mé značky?
Jak se naše CSR aktivity promítají do postojů zákazníků k naší firmě?
V čem spočívají příčiny klesajícího podílu výrobků naši firmy na trhu?
Jsou naši zákazníci spokojeni? A jsou loajální?
Jsou naši zaměstnanci spokojeni s prací v naší firmě? S čím jsou spokojeni, s čím ne? Jak zvýšit výkon zaměstnanců? Jaké jsou důvody vysoké fluktuace?
Jak získat potřebná data, když nemám potřebný rozpočet?
3.5.2022 | Česká veřejnost ve velké většině (81 %) nesouhlasí s ruskou invazí na Ukrajinu. Tento krok naopak podporuje desetina české populace, 8 % neumělo nebo nechtělo na tuto otázku odpovědět.
21.4.2022 | Hledáme aktivního člověka, kterého baví každodenní komunikace a jednání s různými typy lidí. Člověka, který je empatický, samostatný a zodpovědný. Člověka, který umí dotáhnout práci včas do cíle a dokáže hledat způsoby, jak toho úspěšně dosáhnout. Měl/a byste mít systematické myšlení a schopnost pracovat nejen s lidmi, ale i s tabulkami a evidencí.
6.12.2021 | U tazatelů očekáváme spolehlivost, poctivost a flexibilitu. Odměna dle délky a obtížnosti dotazníku 120 Kč - 500 Kč za jeden dotazník.
9.3.2021 | Vyplývá to z výzkumu mezi více než 700 vyučujícími působícími na 2. stupni základních škol a na středních školách v ČR. Dotazníkové šetření mapuje postoje vyučujících k distanční výuce, ale i míru jejich důvěry v informace o koronavirové epidemii nebo vnímání podpory od veřejných institucí. Výzkum vznikl pod hlavičkou vzdělávacího programu JSNS pro Evropskou lidovou stranu (ELS) pod záštitou europoslance Luďka Niedermayera. Výzkum realizovala agentura Focus a zúčastnilo se jej 720 respondentů z celkem 203 škol.