cz sk en

Do-It-Yourself

Víte, že dosažené vzdělání zákazníka ovlivňuje preferenci konkrétních sítí hobbymarketů? A že vstřícná obsluha je pro tři čtvrtiny zákazníků stejně důležitá jako vysoká kvalita prodávaných produktů?

Jsme experti na segment zákazníků D-I-Y. Mezi naše první klienty patřily nejvýznamnější řetězce hobbymarketů v České republice i na Slovensku. Měříme spokojenost zákazníků, jejich loajalitu a dlouhodobě sledujeme faktory, které spokojenost a loajalitu ovlivňují. Víme, jak přistupuje prodejní personál k zákazníkům i jaké jsou rozdíly ve vlídnosti a odbornosti prodavačů mezi jednotlivými řetězci.

Změříme vám zákaznickou spokojenost a loajalitu, identifikujeme hlavní motivátory setrvání či ztráty zákazníka. Ověříme prodejní potenciál nových produktů a služeb, stejně jako nastavení cen. Pomůžeme vám nastavit benchmarky a spočítat tržní podíly. Nastavíme vzdělávací kurikulum pro vaše zaměstnance v poli.

 

Máte dotaz? Zeptejte se.

 

 

 

Ostatní typy výzkumů
© FOCUS Marketing & Social Research, 2015
vytvořilo Anything Studio