cz sk en

Consumer Goods

Víte, že každý čtvrtý tuzemský zákazník si vybírá elektroprodejnu, kterou má nejblíže? Že garance nejnižší ceny je důležitá pro každého osmého? Že loajalita vůči elektroprodejcům je v ČR velmi nízká a že při výběru velkého kuchyňského spotřebiče je rozhodující jeho spolehlivost a dostupnost kvalitního servisu?

My toho o chování tuzemských spotřebitelů víme ještě více. Za dobu své existence jsme realizovali desítky výzkumů z oblasti domácích a kuchyňských spotřebičů, malé a velké bílé techniky, elektroniky, nábytku či jiného vybavení domácnosti, chovatelských potřeb, potřeb pro dílnu, zahradu a dalšího zboží krátkodobé i dlouhodobé spotřeby. Dlouhodobě sledujeme spotřební a kupní chování tuzemských zákazníků. Rozumíme jejich potřebám, známe mechanismy jejich rozhodování při výběru konkrétního produktu a jeho značky. Poradíme vám, jak pozicionovat vaši značku, jak ji komunikovat, jakou zvolit cenovou strategii či co udělat pro to, aby vaše produkty zaujaly co nejširší spektrum zákazníků.

Změříme vám pozici vaší značky, analyzujeme její vnímání jednotlivými cílovými skupinami, identifikujeme hlavní motivy a bariéry její preference. Zjistíme efektivnost jednotlivých prodejních kanálů a správně nastavené procesy. Ověříme prodejní potenciál nových produktů a služeb, stejně jako nastavení cen. Pomůžeme vám nastavit benchmarky, spočítat tržní podíly apod.

 

Máte dotaz? Zeptejte se.

 

 

 

Ostatní typy výzkumů
© FOCUS Marketing & Social Research, 2015
vytvořilo Anything Studio