Budujte silnou a atraktivní značku!
Klienti, kteří si uvědomují význam značky pro své podnikání, pravidelně měří její znalost a positioning. Tento typ výzkumu je východiskem pro strategická rozhodnutí o budoucnosti značek a jedním z efektivních nástrojů měření představ spotřebitelů o nejdůležitějších aspektech značky. FOCUS svým klientům v této oblasti kromě výzkumů nabízí také poradenství a workshopy. Spolupracuje přitom s předními odborníky na budování a řízení značek.
Naši klienti si často kladou následující otázky:
- Jaká je znalost naší značky? Jaká je znalost konkurenčních značek?
- Jaký vztah mají jednotlivé cílové skupiny k naší značce? A jak je to u konkurence?
- Které cílové skupiny znají naši značku? Které ji používají? Jaké jsou motivy pro používaní naší značky? A z jakých důvodů zákazník používá značky konkurenční?
- Proč je, či naopak není naše značka pro zákazníka atraktivní?
- Je naše značka z pohledu spotřebitelé unikátní, je jiná než ostatní značky?
- Jsou zákazníci k naší značce loajální? Doporučují ji jiným spotřebitelům? Z jakých důvodů?
- Jaká je architektura naší značky? Vnímá spotřebitel naší značku tak, jak chceme? Spojuje si s ní požadované asociace, kompetence, emocionální a produktové vlastnosti?
- Jak vybudovat novou značku? Na jakých kompetencích a benefitech ji postavit (Brand Concept Study)?
- Jak naši značku vnímají naši samotní zaměstnanci? (Brand Audit)?
V oblasti značky nabízíme našim klientům následující typy výzkumných nástrojů:
- Výzkum znalosti značek
- Výzkum image a positioningu značek
- Brand Image Study (speciální výzkum značek založený na standardizované mezinárodní metodice)
- Brand Concept Study
- Brand Audit
- Trackingové studie vývoje znalosti a posiotioningu značek
- Poradenství a workshopy při budování, či repositioningu značky