cz sk en

Analýzy objektivity vybraných pořadů a rubrik

Potřebujete-li vědět, zda medium referuje o vybrané problematice adekvátně a v souladu s českou či slovenskou legislativou, je pro Vás vhodný výzkum objektivity a vyváženosti daného media.

  • Analýza způsobů, jakým zpravodajské a publicistické pořady zpracovávají zkoumanou agendu, jak ji tematicky strukturují, jaký prostor jí poskytují a jaké rutinní postupy k tomu používají.
  • Analýza interpretačních rámců, které nastolují sledované zpravodajské a publicistické pořady při reprezentaci politických subjektů i jejich jednotlivých představitelů.
  • Posouzení, zda mediální obrazy politických subjektů a jejich představitelů jsou výsledkem objektivní, vyvážené a nestranné editoriální praxe.
  • Komplexní vyhodnocení, zda pořad, rubrika, resp. provozovatel, poskytl objektivní, vyvážený a nestranný obraz všech subjektů, resp. jejich představitelů.

Ostatní typy výzkumů
© FOCUS Marketing & Social Research, 2015
vytvořilo Anything Studio