cz sk en

Podporujeme

13.2.2021 | Díky respondentům, kteří se účastnili výzkumů a odmítli svoji odměnu za účast ve prospěch charitativní činnosti, můžeme s hrdostí podporovat  Nadační fond dětské onkologie v Brně.  Všem těmto respondentům děkujeme. 

Zakladatelem nadačního fondu je prof. MUDr. Jaroslav Štěrba, Ph.D., současný přednosta Kliniky dětské onkologie Fakultní nemocnice Brno a předseda Správní rady Nadačního fondu dětské onkologie Krtek. Založil jej v listopadu roku 1999. 

Nadační fond dětské onkologie Krtek (NFDO Krtek) je součástí Kliniky dětské onkologie FN Brno (KDO FN Brno) a díky tomu se od ostatních nadačních fondů a nadací odlišuje – věnuje se totiž problematice léčby onkologicky nemocných dětí komplexně. Díky spolupráci odborníků z kliniky se špičkovými výzkumnými centry u nás i v zahraničí je dětem nabízena léčba na maximální možné úrovni. 

Dochází tak k rozšiřování možnosti léčby a zabezpečení komplexní podpory péče o onkologicky nemocné děti na KDO FN Brno v průběhu léčby i po jejím ukončení.

Vizí NFDO Krtek je pomoci udržet současný vysoký standard komplexní péče o onkologické pacienty, maximálně usnadnit jejich léčbu, zmírnit její následky a výrazně navýšit možnosti personalizované medicíny pro všechny děti, které to potřebují.

 Naplnit naši vizi nebude lehké, proto si NFDO Krtek klade za cíl výrazně posílit investice do moderní specializované diagnostiky a léčby, která umožní pomáhat většímu procentu dětí léčených na KDO FN Brno. Pro tyto účely chceme zdvojnásobit naše současné příjmy. Potřebujeme Vaši pomoc, abychom mohli poskytovat tuto novou a z veřejných prostředků zatím nehrazenou léčbu všem dětem, které ji potřebují.

PARTNEŘI A PODPOROVATELÉ FONDU.

 

Aktuálně
Více než dvě třetiny Čechů odmítají rušení státních svátků kvůli úspoře, ukázal průzkum

10.4.2023 | Vláda České republiky hledá strategie, jak čelit vysokým deficitům posledních státních rozpočtů. Zvažuje několik úsporných opatření, včetně rušení pracovního volna v den některých státních svátků, aby se rozpočet vrátil do černých čísel.

celý článek

Czech households in times of inflation

5.3.2023 | Price increase, high energy prices and high inflation rates have had and continue to have an impact on the consumer behaviour of Czech households. The current economic situation will negatively affect the consumer sentiment of many households in the coming months. This results from a representative sociological survey conducted by FOCUS, Marketing & Social Research at the end of 2022 on a sample of 1,129 respondents.

celý článek

Mediální gramotnost žáků základních a středních škol a jejich postoje k médiím

23.2.2023 | Důvěra středoškoláků v média celkově klesá, jsou přesvědčeni o manipulativnosti sociálních sítí a více vnímají ohrožení demokracie nepravdivými zprávami. Vyplývá to z dotazníkové šetření, realizovaného agenturou FOCUS pro organizaci Člověk v tísni. Šetření mapovalo v roce 2022 znalosti a dovednosti žáků týkající se médií, používání počítačů a chytrých telefonů, návyky v chování na internetu a postoje žáků a studentů k médiím. Výzkumu se zúčastnilo 1600 respondentů.

celý článek

Hospodaření českých domácností v době inflace

21.2.2023 | Zdražování, vysoké ceny energií a vysoká míra inflace se promítly a dále promítají do spotřebitelského chování českých domácností. Současná ekonomická situace negativně ovlivní spotřebitelské nálady řady domácností i v horizontu nadcházejících měsíců. Vyplývá to z reprezentativního sociologického výzkumu, který FOCUS, Marketing & Social Research realizoval na konci roku 2022 na vzorku 1129 respondentů.

celý článek

© FOCUS Marketing & Social Research, 2015
vytvořilo Anything Studio