cz sk en

Retail

Víte, že čeští spotřebitelé při nákupu potravin utratí nejvíce peněz v diskontních prodejnách, pak v hypermarketech a poté v supermarketech? A že pětina zákazníků nemá preferovanou značku prodejce oblečení a nakupuje jej u 10 a více obchodníků? A že pro téměř polovinu Čechů je při výběru prodejce elektra klíčové, aby byl nejblíže jejich domovům?

Od našich začátků sledujeme spotřebitelské chování v maloobchodě, a to jak na úrovni jednotlivých lokálních prodejen, tak v rámci globálních řetězců. Rozumíme uvažování českých zákazníků při jejich rozhodování o tom, co koupí, kde to koupí, a proč právě to a proč právě tam. Poradíme vám, na které skupiny zákazníků se zaměřit, nebo co udělat pro to, abyste zaujali co nejširší spektrum.

Změříme vám zákaznickou spokojenost a loajalitu, identifikujeme hlavní motivátory setrvání či ztráty zákazníka. Identifikujeme sílu vaší značky v konkurenčním poli a řekneme vám, kdo za vaši značku bude bojovat. Zjistíme efektivnost jednotlivých prodejních kanálů a správně nastavené procesy. Ověříme prodejní potenciál nových produktů a služeb, stejně jako nastavení cen. Pomůžeme vám nastavit benchmarky a spočítat tržní podíly.

 

Máte dotaz? Zeptejte se.

 

 

 

Ostatní typy výzkumů
© FOCUS Marketing & Social Research, 2015
vytvořilo Anything Studio