cz sk en

Proces výzkumu

Definice problému

Kontaktujte nás se svým problémem. Na úvodní konzultaci identifikujeme vaše požadavky, potřeby a očekávání, které na projekt kladete. Tato konzultace nám umožní určit potřebný rozsah a hloubku řešení vašeho problému.

Příprava projektu výzkumu

Na základě úvodní konzultace (briefu) formulujeme základní cíle výzkumu a jejich operacionalizaci. Definujeme cílové skupiny a velikosti výběrových souborů. Navrhneme nejvhodnější výzkumné metody, případně jejich kombinaci.

Realizace sběru dat

Data sbíráme pomocí metod navržených v projektu výzkumu, který odsouhlasíte. Sběr dat důsledně koordinujeme a kontrolujeme ve všech jeho fázích, což vede k vysoké kvalitě a spolehlivosti získaných dat. Důsledně dodržujeme termíny všech fází výzkumného projektu podle dohodnutého časového harmonogramu.

Analýza primárních údajů a vypracování závěrečné zprávy

Získaná data, důležitá pro vás a relevantní ve vztahu k řešené situaci či problému, podrobíme detailní analýze. Často v rámci těchto analýz používáme sofistikované postupy založené na dataminingu, conjoint analýzách apod.

Konzultace, poradenství, workshopy

Na prezentaci závěrečné zprávy může navazovat odborné poradenství a spolupráce s vámi při implementaci výsledků výzkumu do vaší obchodní praxe, např. formou kreativních workshopů, kterých se zúčastní vaši klíčoví zaměstnanci, případně i představitelé vaší reklamní agentury.

Aktuálně
Sněmovní volby by na konci června vyhrálo hnutí ANO

14.7.2017 | Dle reprezentativního výzkumu veřejného mínění na dospělé populaci České republiky, který agentura FOCUS provedla na přelomu června a července 2017, by sněmovní volby vyhrálo hnutí ANO, za kterým s velkým odstupem následuje ČSSD. Vyplývá to z aktuálního volebního modelu agentury Focus.

celý článek

Litoměřice a okolí – hledáme tazatele

22.5.2017 | Hledáme komunikativní a zodpovědné tazatele pro vyplňování dotazníků v rámci klíčového výzkumu dopravního chování.

celý článek

NABÍDKA PRÁCE, manažer oddělení sběru dat (možnost i častečného úvazku)

19.5.2017 | Pro posílení našeho týmu hledáme aktivní osobu, kterou baví komunikovat s různými typy lidí a je odolná vůči stresu. Osobu, která je zodpovědná a dotahuje úkoly do konce. Ale také osobu, která má systematické myšlení a je schopna přehledně vést evidenci, např. Excelu.

celý článek

Hledáme spolehlivé tazatele pro dlouhodobou spolupráci

19.5.2017 | FOCUS ke své práci potřebuje spolehlivé a pracovité lidi, protože bez nich by nemohl nabízet svým klientům služby a výzkumy v té nejlepší kvalitě.

celý článek

© FOCUS Marketing & Social Research, 2015
vytvořilo Anything Studio