cz sk en

Proces výzkumu

Definice problému

Kontaktujte nás se svým problémem. Na úvodní konzultaci identifikujeme vaše požadavky, potřeby a očekávání, které na projekt kladete. Tato konzultace nám umožní určit potřebný rozsah a hloubku řešení vašeho problému.

Příprava projektu výzkumu

Na základě úvodní konzultace (briefu) formulujeme základní cíle výzkumu a jejich operacionalizaci. Definujeme cílové skupiny a velikosti výběrových souborů. Navrhneme nejvhodnější výzkumné metody, případně jejich kombinaci.

Realizace sběru dat

Data sbíráme pomocí metod navržených v projektu výzkumu, který odsouhlasíte. Sběr dat důsledně koordinujeme a kontrolujeme ve všech jeho fázích, což vede k vysoké kvalitě a spolehlivosti získaných dat. Důsledně dodržujeme termíny všech fází výzkumného projektu podle dohodnutého časového harmonogramu.

Analýza primárních údajů a vypracování závěrečné zprávy

Získaná data, důležitá pro vás a relevantní ve vztahu k řešené situaci či problému, podrobíme detailní analýze. Často v rámci těchto analýz používáme sofistikované postupy založené na dataminingu, conjoint analýzách apod.

Konzultace, poradenství, workshopy

Na prezentaci závěrečné zprávy může navazovat odborné poradenství a spolupráce s vámi při implementaci výsledků výzkumu do vaší obchodní praxe, např. formou kreativních workshopů, kterých se zúčastní vaši klíčoví zaměstnanci, případně i představitelé vaší reklamní agentury.

Aktuálně
Volební preference na konci února 2017 s akcentem na preference potenciální koalice KDU-ČSL a STAN

23.3.2017 | Agentura Focus provedla ve dnech 22. 2. – 28. 2. 2017 reprezentativní výzkum veřejného mínění na dospělé populaci České republiky. Výběrový vzorek tvořilo 1005 respondentů ve věku 18 a více let, kteří byli vybráni metodou kvótního výběru na základě pohlaví, věku, vzdělání, velikosti obce bydliště a kraje. Jedním z cílů výzkumu byla analýza aktuálního rozložení volebních preferencí v české veřejnosti, a to za předpokladu, že by strany KDU-ČSL a Starostové kandidovaly v koalici, která musí získat 10 % hlasů, aby se dostala do Poslanecké sněmovny parlamentu ČR.

celý článek

Sociální sítě

9.3.2017 | Počet uživatelů sociálních sítí v ČR mírně roste. Avšak již ne tak výrazně jako v minulých letech. 45 % dospělých obyvatel ČR (+ 6% vs. 2013). 21% populace je registrováno na dvou a více sociálních sítích.

celý článek

Omnibusové výzkumy od FOCUSU

30.11.2016 | Výsledky snadno, levně a rychle!

celý článek

Hledáme spolehlivé tazatele pro dlouhodobou spolupráci

2.11.2016 | FOCUS ke své práci potřebuje spolehlivé a pracovité lidi, protože bez nich by nemohl nabízet svým klientům služby a výzkumy v té nejlepší kvalitě.

celý článek

© FOCUS Marketing & Social Research, 2015
vytvořilo Anything Studio