cz sk en

FAQ

K jakým změnám dochází na trhu ve spotřebitelském nákupním chování?

  • Usage & Attitudes Study (analýza kupního a spotřebního chování)
  • Segmentace spotřebitele
  • Tracking

Jak hodnotí spotřebitelé naše výrobky / služby? Jak si naše výrobky vedou ve srovnání s konkurencí? Jaké jsou motivy a bariéry jejich nákupu?

  • In Store Test
  • Usage & Attitudes Study
  • Test produktu

Jak se zákazníci chovají při výběru produktu? Nakupují spontánně? Jak probíhá celý proces nákupu?

  • Assisted Shopping Trip

Jaký je tržní potenciál pro náš nový výrobek? Jaký obal zvolit?

  • Pre-test konceptu nového produktu
  • Pre-test prototypu nového produktu a odhad jeho tržního potenciálu
  • Pre-test obalu

Jaký je potenciál trhu? Existují na trhu nějaké nové příležitosti? V čem spočívají?

  • Usage & Attitudes Study
  • Problem Detection Study

Jak zkvalitnit výrobky / služby naší firmy tak, aby naplnily potřeby zákazníků?

  • Analýza potřeb zákazníků a test stávajícího produktu

Jakou cenu má mít náš výrobek?

  • Test cenové elasticity

Jak funguje prodej mých produktů? Jsou mé produkty dostatečně prezentovány v prodejní síti? Jak jsou na tom ve srovnání s konkurencí?

  • Storecheck

Jaká je kvalita mého prodeje? Funguje prodejní personál tak, jak má?

  • Mystery shopping
  • Mystery calling
  • Mystery mailing

Jaká je znalost mé značky? Jakou má image? Je pro zákazníka jedinečná? V čem tato jedinečnost spočívá?

  • Brand Image Study
  • Výzkum znalosti značky

Jak se vyvíjí image a pozice mé značky u spotřebitele?

  • Brand Tracking

Má moje značka šanci být užitečná i v jiných segmentech trhu?

  • Brand Extension Study

Jaký obsah komunikace zvolit? Která komunikace bude zákazníka více motivovat?

  • Pre-test reklamy a jiných typů marketingových aktivit

Byla moje reklama efektivní? Jak se odrazila na znalosti a image mé značky?

  • Výzkum efektivity komunikačních aktivit (post-test komunikace)

Jak se naše CSR aktivity promítají do postojů zákazníků k naší firmě?

  • Výzkum efektivity CSR aktivit

V čem spočívají příčiny klesajícího podílu výrobků naši firmy na trhu?

  • Výzkum spokojenosti a loajality zákazníků
  • Usage & Attitudes Study
  • Test produktu

Jsou naši zákazníci spokojeni? A jsou loajální?

  • Výzkum spokojenosti a loajality zákazníků

Jsou naši zaměstnanci spokojeni s prací v naší firmě? S čím jsou spokojeni, s čím ne? Jak zvýšit výkon zaměstnanců? Jaké jsou důvody vysoké fluktuace?

  • Výzkum mezi zaměstnanci firmy

Jak získat potřebná data, když nemám potřebný rozpočet?

  • Výzkum RYCHLE a VÝHODNĚ

Pokud chcete vaše otázky probrat po telefonu či osobně, neváhejte nám napsat.

Aktuálně
Volební preference na konci února 2017 s akcentem na preference potenciální koalice KDU-ČSL a STAN

23.3.2017 | Agentura Focus provedla ve dnech 22. 2. – 28. 2. 2017 reprezentativní výzkum veřejného mínění na dospělé populaci České republiky. Výběrový vzorek tvořilo 1005 respondentů ve věku 18 a více let, kteří byli vybráni metodou kvótního výběru na základě pohlaví, věku, vzdělání, velikosti obce bydliště a kraje. Jedním z cílů výzkumu byla analýza aktuálního rozložení volebních preferencí v české veřejnosti, a to za předpokladu, že by strany KDU-ČSL a Starostové kandidovaly v koalici, která musí získat 10 % hlasů, aby se dostala do Poslanecké sněmovny parlamentu ČR.

celý článek

Sociální sítě

9.3.2017 | Počet uživatelů sociálních sítí v ČR mírně roste. Avšak již ne tak výrazně jako v minulých letech. 45 % dospělých obyvatel ČR (+ 6% vs. 2013). 21% populace je registrováno na dvou a více sociálních sítích.

celý článek

Omnibusové výzkumy od FOCUSU

30.11.2016 | Výsledky snadno, levně a rychle!

celý článek

Hledáme spolehlivé tazatele pro dlouhodobou spolupráci

2.11.2016 | FOCUS ke své práci potřebuje spolehlivé a pracovité lidi, protože bez nich by nemohl nabízet svým klientům služby a výzkumy v té nejlepší kvalitě.

celý článek

© FOCUS Marketing & Social Research, 2015
vytvořilo Anything Studio