cz sk en

FAQ

K jakým změnám dochází na trhu ve spotřebitelském nákupním chování?

  • Usage & Attitudes Study (analýza kupního a spotřebního chování)
  • Segmentace spotřebitele
  • Tracking

Jak hodnotí spotřebitelé naše výrobky / služby? Jak si naše výrobky vedou ve srovnání s konkurencí? Jaké jsou motivy a bariéry jejich nákupu?

  • In Store Test
  • Usage & Attitudes Study
  • Test produktu

Jak se zákazníci chovají při výběru produktu? Nakupují spontánně? Jak probíhá celý proces nákupu?

  • Assisted Shopping Trip

Jaký je tržní potenciál pro náš nový výrobek? Jaký obal zvolit?

  • Pre-test konceptu nového produktu
  • Pre-test prototypu nového produktu a odhad jeho tržního potenciálu
  • Pre-test obalu

Jaký je potenciál trhu? Existují na trhu nějaké nové příležitosti? V čem spočívají?

  • Usage & Attitudes Study
  • Problem Detection Study

Jak zkvalitnit výrobky / služby naší firmy tak, aby naplnily potřeby zákazníků?

  • Analýza potřeb zákazníků a test stávajícího produktu

Jakou cenu má mít náš výrobek?

  • Test cenové elasticity

Jak funguje prodej mých produktů? Jsou mé produkty dostatečně prezentovány v prodejní síti? Jak jsou na tom ve srovnání s konkurencí?

  • Storecheck

Jaká je kvalita mého prodeje? Funguje prodejní personál tak, jak má?

  • Mystery shopping
  • Mystery calling
  • Mystery mailing

Jaká je znalost mé značky? Jakou má image? Je pro zákazníka jedinečná? V čem tato jedinečnost spočívá?

  • Brand Image Study
  • Výzkum znalosti značky

Jak se vyvíjí image a pozice mé značky u spotřebitele?

  • Brand Tracking

Má moje značka šanci být užitečná i v jiných segmentech trhu?

  • Brand Extension Study

Jaký obsah komunikace zvolit? Která komunikace bude zákazníka více motivovat?

  • Pre-test reklamy a jiných typů marketingových aktivit

Byla moje reklama efektivní? Jak se odrazila na znalosti a image mé značky?

  • Výzkum efektivity komunikačních aktivit (post-test komunikace)

Jak se naše CSR aktivity promítají do postojů zákazníků k naší firmě?

  • Výzkum efektivity CSR aktivit

V čem spočívají příčiny klesajícího podílu výrobků naši firmy na trhu?

  • Výzkum spokojenosti a loajality zákazníků
  • Usage & Attitudes Study
  • Test produktu

Jsou naši zákazníci spokojeni? A jsou loajální?

  • Výzkum spokojenosti a loajality zákazníků

Jsou naši zaměstnanci spokojeni s prací v naší firmě? S čím jsou spokojeni, s čím ne? Jak zvýšit výkon zaměstnanců? Jaké jsou důvody vysoké fluktuace?

  • Výzkum mezi zaměstnanci firmy

Jak získat potřebná data, když nemám potřebný rozpočet?

  • Výzkum RYCHLE a VÝHODNĚ

Pokud chcete vaše otázky probrat po telefonu či osobně, neváhejte nám napsat.

Aktuálně
Česko v pohybu

17.9.2017 | Je historicky prvním celostátním průzkumem, který odpoví na otázky odkud, kam, jakými dopravními prostředky a za jakými účely obyvatelé Česka cestují. Průzkum probíhá od podzimu 2017 do podzimu 2018 a provádí jej Centrum dopravního výzkumu ve spolupráci s agenturou FOCUS za podpory ministerstva dopravy.

celý článek

DOBRAVA V BRNĚ

17.9.2017 | Dnes startuje v mnoha městech Evropský týden mobility (European Mobility Week). Mimo jiné i v Brně. Proto jsme se zeptali Brňanů, jaký způsob dopravy je pro ně nejdůležitější. Nejvíce jich označilo za důležitý způsob dopravy po městě... městskou hromadnou dopravu. A jak jste na tom vy – jezdíte šalinou? Výzkum vznikl ve spolupráci s Magistrátem města Brna.

celý článek

FOCUS pro ČRO: Češi myslí na sebe, zajímá je zdravotnictví a životní úroveň. Evropská unie už ale tolik ne

17.9.2017 | Zdravotnictví považuje za nejdůležitější ze všech oblastí života 96 procent Čechů. Vyplývá to z exkluzivního průzkumu společnosti Focus pro Český rozhlas. Na druhém místě se umístily bezpečnost a životní úroveň s 95 procenty. Následují je zemědělství, potraviny a dostupnost práce.

celý článek

Obyvatelé města Brna jsou se svým městem spokojeni

15.9.2017 | Jak jsou obyvatelé Brna spokojeni se životem ve svém městě? Podle odpovědí 1230 respondentů starších 15 let to vypadá, že velmi. Celková spokojenost se životem v jihomoravské metropoli dosáhla 97 %. Výzkum jsme realizovali pro potřeby Kanceláře strategie města Brna.

celý článek

© FOCUS Marketing & Social Research, 2015
vytvořilo Anything Studio