cz sk en

Do Poslanecké sněmovny by v počátkem října dostalo 8 stran a hnutí.

13.10.2017 | Dle reprezentativního výzkumu veřejného mínění na dospělé populaci České republiky, který agentura FOCUS provedla v první polovině října 2017, by sněmovní volby vyhrálo hnutí ANO, za kterým s odstupem následuje ČSSD. Do poslanecké sněmovny by se dostaly také KSČM, ODS, SPD, TOP 09, Piráti a KDU-ČSL. Vyplývá to z aktuálního volebního modelu agentury Focus.

Pokud by se sněmovní volby konaly počátkem října 2017, zúčastnilo by se jich 64 % dospělé populace. Deklarovaná volební účast od května 2017 vytrvale mírně roste.

Do poslanecké sněmovny by se podle volebního modelu agentury Focus dostalo 8 politických stran. Zvítězilo by hnutí ANO, které by získalo 26,5 % hlasů. S větším odstupem by následovala ČSSD se ziskem 15,7 % hlasů. Třetí příčku by obsadili komunisté, kterým vyjádřilo v modelu podporu 12,4 % voličů. Těsně pod desetiprocentní hranici se pak umístila ODS s voličskou podporou 9,9 % následovaná SPD a TOP 09. SPD v modelu věří 7,1 % dotázaných, u TOP 09 je to rovných 7 %. Blíže k pětiprocentní hranici jsou Piráti a KDU-ČSL, uzavírající skupinu stran, které by se podle modelu dostaly do dolní komory Parlamentu ČR. Pirátům vyjádřilo podporu 6,6 % respondentů a KDU-ČSL 6,2 %. Pod prahem nutným pro vstup do sněmovny zůstávají Starostové (2,9 %), Zelení (2,6 %) i ostatní strany.

 

Aktuálně
Obchodně projektový manažer/ka ve výzkumu trhu

7.11.2017 | FOCUS - společnost zabývající se výzkumem trhu a veřejného mínění hledá do svého týmu novou posilu, kterou baví práce se zákazníkem, nebojí se prezentovat a má chuť se neustále učit novým věcem.

celý článek

Nabíráme nové tazatele!

2.11.2017 | Pro sociologické a marketingové projekty realizované v Brně a jeho okolí hledáme externí spolupracovníky pro dotazování v domácnostech.

celý článek

Vyplňování dotazníků ve firmách

26.10.2017 |

celý článek

NABÍDKA BRIGÁDY

16.10.2017 | Pro posílení týmu našeho CATI studia v Brně hledáme operátory. Naše CATI studio provádí pouze výzkum trhu a veřejného mínění. Neprovádíme žádný prodej služeb nebo zboží!

celý článek

© FOCUS Marketing & Social Research, 2015
vytvořilo Anything Studio