cz sk en

Výzkum trhu a veřejného mínění agentury FOCUS

Proč Focus
  1. Individuální přístup
    Nevytváříme žádné standardizované produkty, které bychom se následně snažili prodat různým klientům za vysoké ceny. Ke klientovi přistupujeme individuálně, společně s ním analyzujeme jeho problém a snažíme se nalézt jeho nejlepší a cenově nejefektivnější řešení.
  2. Mezinárodně uznávaná kvalita
    Dlouholetá mezinárodní spolupráce a intenzivní profesionální kontakty agentury FOCUS se zahraničními institucemi umožňují komparaci vlastních výsledků s mezinárodními trendy, především v zemích střední a východní Evropy. Aktivní účast agentury na mezinárodních výzkumných projektech dokazuje, že FOCUS kvalitou své práce a celkovým profesionálním přístupem splňuje i náročná kritéria zahraničních klientů.
  3. Vysoká informační a analytická hodnota
    Máme více než dvacetileté zkušenosti s realizací nejrůznějších projektů – od všeobecných výzkumů po speciální analýzy zacílené na specifické potřeby a problémy klientů.
    Naše analýzy jsou založeny na pokročilých dataminingových postupech a conjoint analýzách, pomocí kterých hledáme souvislosti, odhalujeme vztahy, testujeme hypotézy a modelujeme chování spotřebitele, zákazníka, voliče apod. To nám umožňuje nacházet smysluplná a relevantní řešení, na která se mohou naši klienti spolehnout.
  4. Unikátní kombinace marketingového a sociálního výzkumu
    Dlouholetá znalost české a slovenské společnosti a dynamiky jejího vývoje vycházející z vlastních kontinuálních sociálních výzkumů je pro FOCUS významnou devizou při marketingových analýzách tržního prostředí. Díky tomu se na zkoumaný problém nedíváme jako na izolovanou entitu, ale jako na jev v širších souvislostech. Umíme přitom v této komplexnosti určit, které faktory jsou důležité, a které ne. Poznatky o názorech a chování spotřebitelů získané marketingovými analýzami FOCUS naopak využívá při výzkumech společenských problémů a hodnotových orientací.
Profil firmy

Spokojený klient, kvalita naší práce a neustálá inovace výzkumných nástrojů a analýz jsou pro nás základními hodnotami. Velký důraz klademe na relevanci empirických zjištění a spolehlivost získaných údajů, které podrobujeme pokročilým statistickým metodám. Při své práci se soustřeďujeme na pochopení a porozumění, nikoli na generování čísel, grafů či tabulek. Naším posláním je poskytovat klientům přesné a objektivní informace a řešení potřebná pro úspěšná marketingová a obchodní rozhodnutí.

  • FOCUS je středně velká společnost, založená v roce 1989 na Slovensku a roku 1993 v České republice. Od svého vzniku se specializuje na poskytování komplexních služeb v oblasti výzkumu trhu, výzkumu veřejného mínění, sociologického výzkumu, mediálního výzkumu a výzkumu interního fungování organizací. V těchto oblastech poskytuje svým klientům full servisové služby založené na více než dvacetiletých zkušenostech.
  • Od roku 2006 jsme součástí konsorcia evropských výzkumných agentur pod vedením společnosti Gallup Inc., které mj. realizovalo pro Evropskou komisi Flash Eurobarometer. Členství v tomto konsorciu FOCUSu umožňuje jak realizovat výzkumy se spolehlivými partnery po celém světě, tak sdílet výzkumné metody společnosti Gallup. Máme však širokou síť partnerů sahající od severní Ameriky přes Orient po Austrálii i mimo toto konsorcium.
  • Naše služby využívají tuzemské i zahraniční firmy z různých oblastí, reklamní a PR agentury, poradenské společnosti, média, státní orgány a města, dále pak výzkumné a vzdělávací instituce a organizace třetího sektoru.
  • Máme vlastní zkušenou tazatelskou síť s cca tisícovkou tazatelů a vlastní call centrum s 30 operátorskými místy pro telefonické dotazování. Všechny sběry dat (CAPI, CATI i CAWI) realizujeme s využitím vlastního softwaru focusIS, který využívá například Centrum pro výzkum veřejného mínění (CVVM). Disponujeme také vlastním studiem s jednocestným zrcadlem pro realizaci kvalitativních výzkumů, CLT testů aj. Toto studio je vybaveno IP kamerami, které umožňují náhled na průběh skupinových diskusí, individuálních hloubkových rozhovorů apod. ze vzdáleného místa přes internet.

Aktuálně
Ideální typ bydlení

24.3.2015 | Agentura FOCUS, Marketing & Social Research realizovala ve dnech 12. – 20. prosince 2014 reprezentativní sociologický výzkum, který se zaměřil na představy o ideálním bydlení - konkrétně na to, v jakém typu obce a obydlí by chtěli lidé bydlet, kolik by chtěli mít pokojů, jaký styl zařízení preferují, kterou místnost považují za nejdůležitější a jaké interiérové barvy by volili. Výzkumu se zúčastnilo 1070 obyvatel ČR ve věku 18 a více let. Reprezentativita vzorku byla zajištěna na základě kvótních znaků pohlaví, věk, nejvyšší dosažené vzdělání, velikost sídla a kraj bydliště respondenta. Interval spolehlivosti je v případě tohoto výzkumu maximálně 3 % při četnosti jevu 50 %.

celý článek

Lifestyle

2.3.2015 | Agentura FOCUS, Marketing & Social Research provedla v rámci pravidelného omnibusového šetření v srpnu 2014 krátký reprezentativní výzkum týkající se životního stylu a nákupního chování. Cílem bylo zjistit, jak jsou lidé spokojeni se svými životními hodnotami (jako je například bydlení, rodina, zaměstnání apod.), dále jakou činností česká populace tráví nejvíce času či jaké má nákupní zvyklosti. Dotázáno bylo 1040 respondentů ve věku 18 a více let, vzorek je reprezentativní na populaci ČR z hlediska pohlaví, věku, vzdělání, velikosti sídla a kraje, kde dotázaní žijí.

celý článek

Proces výzkumu

1
Definice problému
2
Příprava projektu výzkumu
3
Realizace sběru dat
4
Analýza primárních údajů a vypracování závěrečné zprávy
5
Konzultace, poradenství, workshopy
Kontaktujte nás se svým problémem. Na úvodní konzultaci identifikujeme vaše požadavky, potřeby a očekávání, které na projekt kladete. Tato konzultace nám umožní určit potřebný rozsah a hloubku řešení vašeho problému.
© 2015 Focus Agency
vytvořilo Anything Studio